شهرستان ها

دولت جدید مسیر شهید جمهور آیت الله رییسی را ادامه دهد

لامرد- امام جمعه لامرد گفت: دولت جدید باید مسیری که شهید جمهور آیت الله رییسی ایجاد کرده را دنبال کند و هواداران کاندیداها نیز بویژه در فضای مجازی اخلاق را همچون ایشان رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام محمدجواد آزاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه لامرد گفت: بیداری جهانی که در جهان شکل گرفته باید تبدیل به برائت جهانی بر علیه استکبار به عنوان مقدمه نابودی اسرائیل شود.

خطیب جمعه لامرد گفت: اسرائیل دیگر حیاتی ندارد و با تنفس مصنوعی در حال سپری کردن عمر خود است و باید این آگاهی و معرفت را داشته باشیم که به سخنان رهبری و فرامین وی در این خصوص گوش فرا دهیم.

امام جمعه لامرد در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات ریاست جمهوری تیرماه اشاره کرد و گفت: موضوع مهم، رعایت اخلاق انتخاباتی است و مقام معظم رهبری برای اولین بار در این خصوص از کلمه لجن‌پراکنی استفاده کردند و گفتند کاندیداها باید فضای آرام و اخلاقی جامعه را به هم نزنند و علیه یکدیگر لجن‌پراکنی نکنند.

وی بیان کرد: باید این مسیری که شهید جمهور آیت الله رئیسی ایجاد کرد دنبال شود و هواداران کاندیدا بویژه در فضای مجازی اخلاق را رعایت کنند و نباید برای دنیای بعضی‌ها آخرت خودمان را بفروشیم.

حجت الاسلام صباحی اضافه کرد: نباید در فضای عمومی، حریم خصوصی افراد را زیر پا بگذاریم و نباید با دشمن در فضای تبلیغات انتخاباتی وجه مشترک پیدا کنیم و در پازل دشمن بازی کنیم.

خطیب جمعه لامرد از کاندیداها نیز خواست نگاهشان به جایگاه ریاست جمهوری نگاه به جایگاه نوکری و خدمتگزاری به جامعه اسلامی باشد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا