شهرستان ها

دولت خود را محتاج رهنمودهای روحانیون و دلسوزان عرصه فرهنگ می‌داند

قزوین- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: حل مشکلات فرهنگی قطعاً نیاز به همدلی و برنامه ریزی دقیق دارد و پرچمداری این موضوع با فعالان مذهبی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کاظمی بعد از ظهر شنبه در دیدار با جمعی از روحانیون، مسئولان هیئات مذهبی و تشکل‌های قرآنی شهرستان الوند اظهار داشت: بر خود وظیفه می‌دانیم در جلسات مستمر با اقشار مختلف جامعه به خصوص نخبگان نشست داشته باشیم و انتقادات را چهره به چهره شنوا باشیم و برای حل دغدغه‌هایی که در این جلسات مطرح می‌شود، اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: اراده دولت این است که مشکلات را عزت مندانه پیگیری و حل کند، نجیبانه و صادقانه شنوای مشکلات هستیم و از همه ظرفیت‌ها برای حل آنها استفاده خواهیم کرد.

کاظمی افزود: میزان موفقیت دولت رابطه مستقیم با فعال سازی ظرفیت‌های مردمی دارد، هر کجا که ما مردم را باور کردیم و کار را به مردم سپردیم قطعاً با سرعت پیش خواهیم رفت.

گفتنی است؛ در این نشست صمیمانه تعدادی از روحانیون و مدعوین موضوعات و مسائل مختلف محلات و شهرهای مختلف شهرستان الوند را مطرح کردند که کاظمی بعد از شنیدن آنها قول مساعد داد این مشکلات در میز ویژه شهرستان البرز پیگیری خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا