شهرستان ها

دولت سیزدهم ادبیات کشور را تغییر داد

همدان-فرماندار نهاوند گفت: دولت سیزدهم دولتی بود که ادبیات کشور را عوض کرد و بهترین کارها را انجام داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام احمدوند صبح جمعه در جلسه شورای تأمین با اصحاب رسانه اظهار داشت: دولت سیزدهم دولتی بود که ادبیات کشور را عوض کرد و بهترین کارها را انجام داد، اما از نظر رسانه‌ای ضعیف بود.

وی افزود: رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و مدیری که مسئولیت را پذیرفته است باید همه ی موانع و مشکلات کار را بپذیرید.

فرماندار نهاوند بیان داشت: با طرح کردن مشکلات مردم توسط رسانه‌ها باعث شده که کارهای بزرگی در شهرستان انجام شود و به برکت خون شهدا و وجود مردم بزرگی است که داریم و همچنین نقش رسانه‌های فعال در شهرستان است.

احمدوند اظهار داشت: منابع گیان، منابع ملی است و همه باید از آن استفاده کنند و منابع گیان مربوط به تنها شهرستان نهاوند نیست و نیاز به یک فرهنگ سازی ملی دارد.

وی افزود: تا برطرف شدن مشکلات سراب گیان و مصوب شدن طرح این سراب نیازمند این است که یک سازمان نگهداری از این سراب را بر عهده بگیرد و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها وظیفه‌ی نگهداری از این سراب را بر عهده گرفته است.

بهترین مسیر، مسیر ولایت فقیه است

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند نیز در ادامه گفت: خبرنگاری یکی از سخت‌ترین کارهایی است که وجود دارد و اشراف خبرنگاران شهرستان بر روی مدیران کار بسیار مهم و ارزشمندی است که جایگاه رسانه را نشان می‌دهد.

علی مختاری با اشاره به اینکه تیم رسانه‌ای شهرستان یک جمع نخبگانی است، گفت: تیم رسانه‌ای شهرستان یک جمع نخبگانی است و مدیری که با رسانه‌ها نباشد و کارهای اداره‌ی خود را رسانه‌ای نکند مدیر نیست و باید از سمت خود کناره گیری کند.

وی افزود: مسئول یعنی پاسخگو، رسانه‌ها از مدیران مطالبه گری کنند اگر مدیری پاسخگو نبود با در شورای تأمین شهرستان مطرح تا این مدیر برکنار شود.

مختاری در ادامه با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در انتخابات بیان داشت: رسانه‌ها از هیچ رسانه‌ای جانبداری نکنند، بهترین مسیر، مسیر ولایت فقیه است، در این راه گام بردارند.

وی با بیان اینکه در انتخابات اخیر نقش رسانه‌ها از سایر دستگاه‌های اداری بیشتر است، اظهار داشت: رسانه‌ها کارنامه‌ی خوبی در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گذشته داشتند و نقش رسانه‌ها از سایر دستگاه‌های اداری نیز بیشتر بوده است.

وی افزود: علیرغم اینکه دشمنان در حال سیاه نمایی بودند و هستند اما مردم فهمیده اند که راه شهید رئیسی درست ترین راه است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا