شهرستان ها

دولت سیزدهم با تمام توان در خدمت مردم و آرمان‌های انقلاب است

اردبیل-معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور گفت: دولت سیزدهم از آغاز به کار با تمام توان در خدمت مردم و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و در منافع ملت گام بر می‌دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، نورالدین قدیمی ظهر چهارشنبه در جمع شورای استانی و دبیران شهرستانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر لازم است تمام تلاش نیروهای انقلابی و احزاب سیاسی کمک به دولت سیزدهم در برنامه‌ریزی صحیح و پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد چرا که موفقیت دولتمردان در کاهش فشار اقتصادی و بهبود معیشت خانواده‌ها خواست همگان بوده و بدون تردید نیازمند تلاش جمعی است.

وی افزود: از وظایف مهم همه نیروهای شورای ائتلاف چه در سطح کشور و چه در سطح استانی، تنویر افکار عمومی و عمل به منویات مقام معظم رهبری (ره) در خصوص جهاد تبیین است چرا که طی یکسال گذشته شاهد تلاش انقلابی و خستگی ناپذیر دولت و شخص رئیس جمهور بوده‌ایم و مطلع هستیم که چه قدم‌های خوب و امیدوار کننده‌ای برداشته شده است.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور با تأکید بر همت و عزم جدی شورای ائتلاف در مطالبه‌گری از دولت گفت: جوان‌گرایی و توجه به نیروهای متخصص، متعهد، جهادی و انقلابی و پرتلاش یکی از مطالبات اصلی ما از دولت سیزدهم است. وی ادامه داد: همانگونه که در جنگ تحمیلی با جوان‌های ۲۰ تا ۳۰ ساله موفقیت‌های بی نظیری را شاهد بودیم، قطعاً در زمان حال نیز با مدیریت جوان و با جوان‌گرایی حقیقی می‌توانیم به نتایج مطلوب برسیم.

قدیمی ادامه داد: در حال حاضر تغییرات در بدنه دولت و مدیران میانی در حال انجام است و ما نیز این تغییرات را رصد کرده، گزینه‌های واجد شرایط، متخصص، با تجربه، کاردان و متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی را به دولتمردان معرفی می‌کنیم. اما بدون تردید انتخاب نهایی با تصمیم و خواست خود دولت صورت می‌گیرد و ما نیز امیدواریم نیروهای مردمی و گره‌گشا در رأس امور قرار گیرند.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به وضعیت کلی برنامه‌ها و روند فعالیت‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سطح کشور، گزارش مختصری از اقدامات مهم و کلیدی انجام شده طی یکسال گذشته را ارائه کرد.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از آنجایی که فعالیت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مقطعی و گذرا نبوده و همواره در طول سال در جریان است، لازم است که کم کم خود را برای انتخابات پیشرو آماده کنیم. از نظر ما آگاهی بخشی به عامه مردم در خصوص نقش حیاتی و کلیدی انتخابات در سرنوشت و آینده کشور مهم بوده و افزایش مشارکت مردمی از اولویت‌های اصلی در برنامه‌هایمان خواهد بود.

قدیمی همچنین از تشکیل کمیته بررسی و نظارت بر عملکرد نمایندگان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه نیز برخی از اعضای حاضر در جلسه، سوالاتی در خصوص روند برنامه‌ریزی‌های کلان شورای ائتلاف و نیز اقدامات صورت گرفته در سطح استان یا شهرستان‌های استان مطرح کرده و به تشریح دغدغه‌های مهم و ضروری خود پرداختند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا