شهرستان ها

دولت سیزدهم ۸۷ کلاس درس را به دانش آموزان جنوب کرمان هدیه می کند

کرمان- مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس کرمان گفت: دولت سیزدهم در مهرماه امسال تعداد ۸۷ کلاس درس را به دانش آموزان و مردم مناطق جنوبی استان کرمان هدیه می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا هدایتی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های آموزشی در حال ساخت مناطق جنوبی استان کرمان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سال گذشته مدارس زیادی در استان کرمان علی الخصوص در مناطق کمتر توسعه یافته جنوب این استان افتتاح شد گفت: در مهرماه امسال تعداد ۸۷ کلاس درس به آموزش و پرورش این مناطق تحویل داده خواهد شد که این از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات و نگاه ویژه دولت مردمی شهید خدمت آیت الله رئیسی به آموزش و پرورش می‌باشد.

وی با اشاره به ساخت استخر شهرستان منوجان گفت: این استخر چندین سال به دلیل نبود اعتبار به صورت نیمه تمام رها شده بود که با سفر دور اول رئیس جمهور شهید به استان کرمان و بازدید از پروژه‌های نیمه تمام، اعتباری جهت تکمیل ۷ استخر در استان کرمان تخصیص و فعالیت ساخت و تکمیل این استخرها آغاز شد که در دهه مبارک فجر امسال استخر منوجان به بهره برداری خواهد رسید.

هدایتی، افزود: در مهرماه امسال ۳ سالن ورزشی و ۲ خوابگاه شبانه روزی نیز در مناطق جنوبی استان کرمان افتتاح خواهد شد.

وی به تعمیرات و حصارکشی مدارس این مناطق اشاره کرد و گفت: در سال جاری تعداد ۲۵۰ مدرسه در دستور کار تعمیرات قرار گرفت و تعداد ۱۲ مدرسه نیز در حال حصارکشی است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح شهید عجمیان در راستای شاداب سازی، تعمیرات جزئی، فضا سازی و زیباسازی مدارس اجرا می‌شود که این طرح در مناطق جنوبی کرمان تاکنون در ۳۰۰ کلاس درس در حال اجرامی باشد.

هدایتی، تصریح کرد: از سال گذشته طرح شهید پناهی نیز در راستای امحای مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر با جایگزینی ساخت مدارس یک تا دو کلاسه در حال اجرا است که امسال هم با شناسایی ۳۷ مدرسه کانکسی در استان ادامه خواهد یافت که درصد بالای این مدارس در مناطق محروم جنوب استان کرمان است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا