شهرستان ها

دومین مرکز آموزش بصیرت ارتش در مشهد به بهره‌برداری رسید

مشهد ـ دومین مرکز آموزش بصیرت ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مشهد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در آئین بهره‌برداری از این مرکز اظهار کرد: مراکز بصیرت، بستر ترویج ارزشها هستند و نیازمند مراکز بیشتری هستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: افتتاح مرکز بصیرت ارتش به‌عنوان اقدامی بزرگ محصول هدایت و حمایت هیأت رئیسه ارتش جمهوری اسلامی و همت متولیان اجرایی از جمله مهندسی آجا و قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش است.

وی گفت: دومین مرکز آموزش بصیرت ارتش در هفت طبقه و به مساحت هفت هزار و ۳۰۰ مترمربع در خیابان ارشادالرضا مشهد واقع است.

مرخصی تشویقی ۲۰ روزه برای ازدواج سربازان

سرتیپ دوم احمد اکبری، فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی شمال شرق نیروی زمینی ارتش نیز اظهار کرد: از پارسال و در راستای تشویق به ازدواج برای سربازان وظیفه گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی که در مدت خدمت مقدس سربازی ازدواج کنند طرح‌های تشویقی از جمله مرخصی ۲۰ روزه و هدیه مادی در نظر گرفته شده است.

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی شمال شرق نیروی زمینی ارتش افزود: فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز چهار قلم از وسایل جهیزیه کارکنانی را که در طول خدمت ازدواج کنند اهدا می‌کند و طرح لبیک ۲۱ ارتش نیز به منظور ازدواج آسان و کمک به جوانان، کارکنان و فرزندان شاغل نیروی زمینی طراحی شده است.

وی با اشاره به سالروز پیوند آسمانی امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و روز ازدواج ادامه داد: ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های اخلاقی بی‌همسری و نادیده گرفتن این سنت الهی است و امیدواریم بتوانیم از این روز مبارک نهایت استفاده را ببریم و ازدواج آسان و به هنگام را در میان کارکنان جوان و فرزندان جوانمان به خصوص سربازان وظیفه ترویج کنیم.

گفتنی است؛ امیرسرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه شمال شرق ارتش از دیگر مسئولانی بودند که در آئین بهره‌برداری از این مرکز حضور داشتند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا