شهرستان ها

دو عضو جدید شورای شهر شیراز سوگند یاد کردند

مراسم تحلیف دو عضو جدید شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد.


به گزارش ایلنا،  امروز ۱۲ مردادماه در یکصد و بیست و سومین صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز  مراسم تحلیف اعضای علی البدل شورای اسلامی شیراز با حضور فرماندار شهرستان شیراز، در صحن علنی شورا برگزار شد. 

ابراهیم کمالی دشت ارژنه و محمود صفایی درمتن سوگندنامه، قسم یاد کردند که در حفاظت اموال عمومی شهر و شهرداری تمامی سعی و تلاش خود را به کارگرفته و همواره امانت‌دار شهروندان بوده و در راستای رعایت صرفه، صلاح و پیشرفت امور شهر و شهرداری اهتمام ورزند.

فرماندار شیراز در یکصد و بیست و سومین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز اظهارداشت: بعد از صدور کیفر خواست و تعلیق خدمت 2 عضو شورای شهر شیراز طبق مفاد قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری این دو‌نفر از حضور در شورا تعلیق هستند.

لطف‌الله شیبانی با اشاره به استفساریه انجام شده و اعلام نظر صریح اداره حقوقی قوه قضاییه برای چنین شرایط مشابهی و هم چنین ابلاغ به شوراهای سراسر کشور و تاکید دادستان برای این موضوع، عنوان کرد: این دو عضو علی‌البدل تا زمان تعیین تکلیف پرونده قضایی دو عضو تعلیق شده شورای شهر شیراز در چارچوب ضوابط قانونی در این مسئولیت قرار می‌گیرند.

شیبانی ادامه داد: با ورود این دو عضو علی‌البدل تنها یک عضو علی‌البدل از هشت عضو علی البدل این شورا باقی خواهد ماند.

فرماندار شیراز با بیان اینکه مناصب و مسئولیت‌ها آمدنی و رفتنی است، گفت: آنچه در روند این مسئولیت‌ها اهمیت دارد، توجه به حق‌الناس بودن این مسئولیت‌هاست.

شیبانی تاکید کرد: باید در روند پذیرش این مسئولیت‌ها دقت داشته باشیم که این امانت را به خوبی به صاحب اصلی‌اش بازگردانیم.  


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا