شهرستان ها

دپو گسترده سوخت قاچاق در تاکستان

قزوین- فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری عامل دپو گسترده و غیرمجاز سوخت در یکی از واحدهای تولیدی همجوار شهرستان تاکستان و کشف ۱۱۵ هزار ۶۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی کسب خبری از پلیس امنیت اقتصادی فراجا مبنی بر دپو گسترده و غیر مجاز سوخت در یکی از واحدهای تولیدی همجوار شهرستان تاکستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: به‌منظور بررسی میدانی تیمی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی فراجا و استان قزوین، به همراه ماموران انتظامی شهرستان تاکستان به این واحد تولیدی اعزام شده و در عملیاتی غافلگیرانه از آن بازدید کردند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در بازدید انجام شده ۱۱۵ هزار و ۶۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق که بدون هرگونه مجوز مثبته از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در مخازن ویژه ذخیره سوخت در انبار شرکت دپو شده بود کشف شد.

ابراهیمی با بیان اینکه ارزش ریالی سوخت کشف بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال برآورد شده و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر شد، خاطرنشان کرد: سوخت و منابع فسیلی متعلق به تمامی مردم بوده و حراست از آن به‌منظور بهره‌مندی نسل‌های آینده و ایجاد توسعه آبادانی در کشور وظیفه هر یک از افراد جامعه است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا