شهرستان ها

دیدار و گفت و گوی مسئولان لرستان با اغتشاشگران حوادث اخیر

خرم‌آباد- دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان، مدیرکل زندان‌های لرستان، جمعی از روحانیون و … با برخی از اغتشاشگران حوادث اخیر این استان در بازداشتگاه خرم‌آباد دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، «داریوش شاهون وند» دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان، «عبدالمجید کشوری» مدیرکل زندان‌های لرستان، جمعی از روحانیون و… با تعدادی از اغتشاشگران حوادث اخیر در بازداشتگاه خرم آباد دیدار و گفت و گو کردند.

عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان‌های لرستان هدف از این دیدار با فریب خوردگان حوادث اخیر را اینگونه عنوان کرد اظهار داشت: با توجه به حجمه تمام عیار رسانه‌ای و دروغ پراکنی عناصر رسانه‌های معاند، سلبریتی‌های وطن فروشی که با هزینه نظام تبدیل به چهره شده‌اند، با خیانت به مردم ایران اسلامی، آب در آسیاب دشمن ریخته و قصد دارند جامعه را متشنج کنند تا عده‌ای از جوانان و نوجوانان فریب خورده دست به اقدامات مجرمانه بزنند.

وی با اشاره به اینکه اغلب افراد دستگیر شده در این اغتشاشات از فعالیت‌های خرابکارانه خود ابراز ندامت و پشیمانی کرده‌اند گفت: بیشتر این افراد تحت تأثیر و هیجان کاذب ناشی از تبلیغات عناصر ضدانقلاب ساکن خارج از کشور اقدامات خلاف قانون و هنجار شکنانه را انجام داده‌اند.

دیدار و گفت و گوی مسئولان لرستان با اغتشاشگران حوادث اخیر

مدیرکل زندان‌های لرستان بیان کرد: از اصول زندانبانی اسلامی تأثیر مثبت در شیوه نگرش زندانیان است و با بازداشت‌شدگان جدای از جرمی که مرتکب شده‌اند، با رأفت اسلامی برخورد خواهد شد چراکه کرامت همه زندانیان مورد احترام است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا