شهرستان ها

رئیس جمهور آینده باید تکلیف خود را با زاینده‌رود مشخص کند

اصفهان-نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور آینده باید تکلیف خود را نسبت به زاینده رود، آب اصفهان و طرح‌هایی که شهید جمهور آغاز کرده مشخص کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد تقی نقدعلی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به انتخابات پیش رو و ملاک‌های رئیس جمهور تراز انقلابی اظهار کرد: فساد ستیز بودن، دارای سابقه کار خوب و جهادی، مبرا از رانت و حزب گرایی و قوم و خویش گرایی و پایبندی به اصول خدمت به مردم و مبارزه با تبعیض از جمله ویژگی‌هاست که مردم در انتخاب کاندیدها باید به آن توجه کنند.

وی ادامه داد: یک سری اصول اساسی و پایه‌ای مبتلابه استان اصفهان است که انصافاً دولت شهید رئیسی و شخص وی عنایت ویژه به آنها داشتند، مسئله تأمین آب از محدوده جغرافیای اصفهان، طرح‌های آبی از جمله تأمین منابع آبی از جنوب استان مانند تکمیل تونل سوم و آغاز برداشت از آب دریا و.. در این مدت اتفاق افتاد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در عرصه‌های جاده، حمل و نقل و صنعت و.. طرح‌ها و پروژه‌های بسیاری وجود دارد اما مهم‌تر از اینها مبحث آب استان اصفهان است که رئیس جمهور شهید مسیر آن را آغاز کرد و به مراحل خوبی رسیده و در حال اجراست و جزو مطالبات غیر قابل گذشت اصفهانی‌ها از رئیس جمهور آینده است.

وی تصریح کرد: البته می‌توان نسبت به عملکرد برخی از مسؤولان در باب آب اصفهان گزارش داد که کم لطفی کردند و یا عنایت داشتند اما مردم انتظار دارند که از کاندیدها تکلیف خود را نسبت به ۶ میلیون جمعیت استان اصفهان مشخص کنند.

نقدعلی در یک کلام مطالبه مردم اصفهان را بیان کرد: رئیس جمهور آینده باید تکلیف خود را نسبت به زاینده رود، آب اصفهان و طرح‌هایی که شهید جمهور آغاز کرده مشخص کند و تا زمانیکه تکلیف خود را با مردم اصفهان روشن و شفاف نکند قطعاً مورد اعتماد قرار نمی‌گیرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا