شهرستان ها

رئیس شرکت نفت جیرفت به دادستانی احضار شد

کرمان- دادستان عمومی و انقلاب جیرفت از احضار رئیس شرکت نفت این شهرستان به دادستانی به دلیل نارضایتی مردمی درخصوص صفوف طولانی پمپ بنزین‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، افشین صالحی نژاد در تشریح جزئیات این خبر افزود: در خصوص شرکت نفت جیرفت پرونده قضائی در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: این پرونده به طور ویژه رسیدگی خواهد شد و ظرف ۴۸ ساعت آینده اقدامات قضائی انجام شده به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت با بیان اینکه عملکرد شرکت نفت این شهرستان در چند ماهه اخیر تحت نظر دادستانی بوده است، اظهار داشت: نارضایتی مردم از شرکت نفت در چند ماه اخیر به صورت مکرر اعلام و دردمندی مردم از سوی دادستانی در جلسات مختلف به رئیس این شرکت تذکر داده شده است.

مدعی العموم در شهرستان جیرفت بیان کرد: سو مدیریت رئیس شرکت نفت جیرفت به مرکز استان کرمان نیز اعلام شده و حداقل توقع از مجموعه اجرایی شرکت نفت استان کرمان، انتخاب یک مدیر توانمند به منظور حل مشکل شهروندان جیرفتی بوده که متأسفانه تاکنون اجرایی نشده است.

صالحی نژاد اعلام کرد: سو مدیریت مجموعه شرکت نفت جیرفت موجب سردرگمی و نارضایتی مردم و ایجاد صفوف طولانی در پمپ‌های بنزین، گازوئیل و سیلندر گاز شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا