شهرستان ها

راسته آهنگران بازار تاریخی شهرضا مرمت شد/افتتاح تصفیه خانه پساب

شهرضا ـ شهردار شهرضا گفت: مرمت راسته آهنگران بازار تاریخی شهرضا که دغدغه استاندار اصفهان بود، با اعتباری معادل یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب قاسمی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم بهره‌برداری از تصفیه‌خانه پساب فاضلاب شهرداری، اظهار داشت: این پروژه در مساحت سه هزار متر مربع توسط پیمانکار با اعتبار معادل ۱۵ میلیارد تومان در حدود ۱۱ ماه به بهره‌برداری رسید.

وی با تأکید بر اینکه تصفیه‌خانه پساب فاضلاب یکی از پروژه‌های زیربنایی این شهرستان است، افزود: کل آبی که در شهر برای فضای سبز در اختیار شهرداری بود ۲۵ لیتر بر ثانیه بود، این پروژه در یک طرح مشارکتی با آبفا به مدت ۲۰ سال با ۳۵ میلیارد تومان اعتبار این امتیاز خریداری شد.

شهردار شهرضا با بیان اینکه حدود ۱۵ میلیارد تومان دستگاه تصفیه تکمیلی این پروژه بود، بیان کرد: حدود پنج کیلومتر خط انتقال به شبکه داخلی شهر انجام شد و کمبود آبی که سال‌ها بر فضای سبز شهر سایه انداخته بود، با ورود این آب به شبکه آبرسانی فضای سبز برطرف خواهد شد.

قاسمی بیان کرد: مرمت راسته آهنگران بازار تاریخی شهرضا که دغدغه استاندار اصفهان در سفر به شهرضا بود، با اعتباری معادل یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان امروز به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا