شهرستان ها

رانندگان آخرین توطئه‌های دشمنان را هم نقش بر آب کردند

قزوین- استاندار قزوین گفت: یکی از آخرین توطئه‌های دشمنان تأثیرگذاری بر صنعت حمل و نقل و ایجاد خدشه در مسیر کالا رسانی به مردم بود ولی رانندگان مانند همیشه این توطئه را خنثی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی شنبه شب در جمع راهداران شهرستان قزوین ضمن تقدیر از زحمات خالصانه و شبانه روزی راهداران اظهار داشت: همانگونه که تلاش می‌کنیم حوادث برای مردم کاهش یابد، باید تلاش کنیم حوادث برای راهداران هم کاهش پیدا کند و از هرگونه تلاشی برای برطرف شدن مشکلات آنها دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: برای حل موضوعات و مسائل مرتبط با شرایط کاری راهداران با کمک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هرگونه پیگیری مورد نیاز را انجام خواهیم داد.

اعلایی گفت: یکی از وظایف اصلی حاکمیت راهداری است و برطرف شدن مشکلات راهداران یکی از وظایف مسئولان است، مسئولان هم ناآشنا با زحمات راهداران نیستند و با کمک یکدیگر باید این مشکلات را از بین برد.

استاندار قزوین اضافه کرد: یکی از آخرین توطئه‌های دشمنان با توجه به ناکامی‌هایی که در توطئه‌های شوم خود داشتند، تأثیرگذاری بر صنعت حمل و نقل و ایجاد خدشه در مسیر کالا رسانی به مردم بود که در این زمینه خیلی تلاش کردند ولی رانندگان مانند همیشه دِین خود را به جامعه ادا کردند و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند که این اقدام شایسته تقدیر و تشکر است.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: در کنار یکدیگر این باور را داریم که آرمان‌های کشور و انقلاب پابرجاست و بر آرمان‌های خود پافشاری می‌کنیم و اعتقاد داریم که کشور ایران کشوری نیست که غیر از ملت ایران برای آن تصمیم بگیرند و به طور قطع تمامی توطئه‌های دشمنان خنثی خواهد شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا