شهرستان ها

راه‌اندازی دستگاه آزمایشگاهی الایزا فول اتوماتیک در بندرعباس

بندرعباس- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از راه‌اندازی دستگاه الایزا فول اتوماتیک در مجموعه درمانی پیامبر اعظم(ص) بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، منوچهر کمالی ضمن اعلام خبر راه اندازی دستگاه آزمایشگاهی الایزا فول اتوماتیک در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) افزود: دستگاه مذکور اولین، دستگاه الایزا فول اتومات در مجموعه آموزشی درمانی پیامبر اعظم بندرعباس است که از طریق وام بانک جهانی و تحت عنوان پروژه icerp تحویل داده شده است.

وی افزود: با به کار گیری این دستگاه انجام آزمایش‌های TSH ، T3، T4 ، HBS ، HIv ، PSA ، PROLACTIN ، FSH ، LH و vit D3 با کیفیت مطلوب امکان‌پذیر خواهد شد.

کمالی تاکید کرد: این دستگاه دارای سیستم open بوده که قابلیت استفاده از کلیه کیت‌های تولید داخل را دارا است و علی‌رغم دقت و صحت در تشخیص دقیق پارامترهای بالینی، هزینه تمام شده کمتری نیز برای مراجعین در انجام تست‌های پزشکی دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: بیشترین اهمیت و کارایی این دستگاه از این بابت است که قابلیت انجام ۱۲ نوع تست به صورت همزمان و بدون نیاز به مواد مصرفی مانند tip و iup، را دارد.

وی عنوان کرد: دستگاه الایزا فول اتوماتیک بی نیاز از لوازم مصرفی و مواد است و از دیگر مزایا آن سرعت و دقت بالایی است که در ارائه پاسخ آزمایش‌ها و تست‌ها دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا