شهرستان ها

راه‌اندازی قرارگاه اشتغال کرمانشاه مهم‌ترین مصوبه سفر رئیس جمهور

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه اشتغال جوانان در کرمانشاه مشکل اساسی است، گفت: راه‌اندازی قرارگاه اشتغال کرمانشاه مهم‌ترین مصوبه سفر رئیس جمهور به استان است.

بهمن امیری مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه کم‌نظیر و حاصل بیش از سه ماه کار کارشناسی در استان کرمانشاه و تهران بوده که می‌تواند منشأ یک تحول مثبت در کرمانشاه باشد.

وی افزود: از مهمترین مصوبات سفر رئیس جمهور به کرمانشاه راه‌اندازی قرارگاه ملی اشتغال برای استان کرمانشاه است و ۳۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهوری به استان کرمانشاه در بخش‌های مختلف تصویب شده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: سه هزار میلیارد تومان در مرحله نخست سفر رئیس جمهور به استان در روزهای آینده تخصیص می‌یابد و ۲۰۰ طرح در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی تصویب شده است.

امیری مقدم با اشاره به دیگر مصوبات سفر رئیس جمهور، خاطرنشان کرد: ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در قالب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی در استان کرمانشاه اختصاص یافته است، ۶۴ پروژه نیز در حوزه زیربنایی با اعتبار ۱۱ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: بیش از ۱۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای احداث، تکمیل و توسعه بنگاه‌ها و توسعه اشتغال در نظر گرفته شده و ۱۴ پروژه در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۹۰۰ میلیارد تومان انجام می‌شود.

امیری مقدم با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه‌های کشاورزی و فرهنگی، عنوان کرد: ۲۴ پروژه در حوزه کشاورزی با اعتبار بیش از سه هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده و ۵۱ پروژه نیز در حوزه فرهنگی آموزشی با اعتبار ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه مصوب شده است.

استاندار کرمانشاه گفت: تجهیز مراکز فنی و حرفه‌ای و اجرای طرح هادی در ۱۲۷ روستای استان با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان و ۱۶ پروژه در حوزه اجتماعی و رفاهی با اعتبار ۲۴۲ میلیارد تومان از دیگر مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا