شهرستان ها

راهبرد اصلی رسانه ها معاند سو استفاده از شکاف بین نسلی است

گرگان- معاون روابط‌ عمومی و انتشارات سپاه با اشاره به استمرار هجمه رسانه ای دشمن به آرمان های انقلاب اسلامی ایران، گفت: راهبرد اصلی رسانه ها معاند سوءاستفاده از شکاف بین نسلی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رمضان شریف پیش از ظهر یکشنبه در همایش توانمندسازی رسانه‌ای در گرگان اظهار کرد: رسانه های سلطنت طلب تلاش می کنند با استفاده از شکاف بین نسلی برنامه ها و راهبردهای خود را به پیش ببرند و در این مسیر سرمایه گذاری ویژه ای روی مبحث خلا بین نسلی انجام داده اند.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: باید آموزه ها و داشته های انقلاب و روزگار سخت طاغوت را به نسل جدید منتقل کرده و باید از ابزارهای قدرتمند هنر و رسانه بهره گیری حداکثری کنیم.

وی گفت: باید بپذیریم در بیان داشته های انقلاب تعلل و کوتاهی کردیم، موضوعی که رهبر معظم انقلاب صریحاً به آن اشاره کرده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اگر مشقات و سختی های دوران انقلاب و وحشی گیری ها منافقین بیان شود جوانان و نوجوانان هرگز پای یاوه گویی منافقین نمی نشینند.

شریف افزود: هوشمندی و درایت آحاد مردم سبب شد تا هرگز وارد مسیر غلط اپوزیسیون قرار نگیرند و جوانان و دخترهای ایرانی هوشمندانه از مسیر کومله، مجاهدین خلق و مسیح علی‌نژاد و علی کریمی خود را جدا کردند.

معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه گفت: سپاه در جریان اخیر بسیار هوشمندانه عمل کرد و پازل‌های دشمن یکی یکی مشخص و خنثی شده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا