شهرستان ها

راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر عزت و اتحاد ایران اسلامی است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران بزرگترین و مهمترین وظیفه روز ۲۲ بهمن را شرکت در راهپیمایی ذکر کرد و گفت:این راهپیمایی مظهر عزت و اتحاد ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تاکید بر تقوای الهی و گرامیداشت دهه فجر بر لزوم مشارکت باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: عفو سراسری جمعی از محکومان اقدامی پدرانه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و باید شکرگذار بود.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی به برکت انقلاب در تمامی زمینه‌ها از جمله سوادآموزی، علمی، دینی و تدین و غی رشد و پشرفت چشمگیری داشته است، گفت: ایران اسلامی امروز در بعد جمهوریت، مردمسالارتر و نزد بین الملل عزیزتر شده است.

وی افزود: همچنین مردم ایران اسلامی در بعد خیر و کمک‌های مردمی نسبت به قبل درخشش دارند و در زلزله اخیر خوی بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان کمک نقدی و جنسی کرده است.

آیت الله لائینی اظهار داشت: ایران اسلامی امروز قوی و مقتدرتر است و از نظر عاطفی، حماسه، ایثار و شهادت طلبی در اوج قرار دارد و ملت ایران عزیز جانفشانی زیادی به خرج داده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان اینکه ایران اسلامی برای رسیدن به جایگاه کنونی جانفشانی زیادی انجام داده است، بزرگترین فریضه و وظیفه ۲۲ بهمن را حضور در راهپیمایی دانست و گفت: همچنین ۲۲ بهمن سالروز صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب است..

وی افزود: انقلاب اسلامی یک چله پرافتخار را بدون خیانت به آرمان‌هایش پشت سرگذاشته است و از اصالت شعارهایش صیانت کرده و وارد مرحله خودپردازی، جامعه پردازی و تمدن سازی شده است.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه انقلاب اسلامی وارد فرایند بزرگ و جهانی ۴۰ ساله دوم شده است، گفت: روز ۲۲ بهمن بزرگترین وظیفه ما حضور در راهپیمایی است زیرا دشمن در سال‌های اخیر توطئه‌های زیادی به خرج داده است.

آیت الله لائینی با عنوان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن باطل السحر توطئه‌های دشمنان است، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر عزت و اتحاد ایران اسلامی است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا