شهرستان ها

راهکارهای پیشگیری از ابتلا به کرونا مورد توجه جدی قرار گیرد

زنجان-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: بحث پیشگیری در مبارزه با کرونا، مدیریت بیماران احتمالی کرونا و بیماریابی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل رفیعی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، با اشاره به افزایش آمارهای این بیماری در کشور، عنوان کرد: سیاست ملی مقابله با کرونا ادامه فعالیت کسب‌وکارها، مداس و دانشگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه با توجه به تجربیات گذشته، مردم با کرونا همزیستی پیدا کرده‌اند، افزود: علی‌رغم این موضوع اقدامات مدیریتی همچون توصیه به تزریق واکسن، مدیریت هوشمند به ویژه در حوزه ارائه‌دهندگان خدمات در دستور کار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه بحث پیشگیری در مبارزه با کرونا باید مورد توجه جدی قرار گیرد، ادامه داد: مدیریت بیماران احتمالی کرونا و بیماریابی نیز از نکاتی است که باید به آن توجه شود.

رفیعی بر لزوم آمادگی مراکز درمانی و بیمارستان برای مواجه با سناریوهای احتمالی تاکید کرد و افزود: وقتی کشورهای مختلف دچار پیک جدید شده‌اند معمولاً تجربه نشان داده است به مرور این موضوع به سایر کشورها نیز تسری می‌یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه داشتن اهتمام جدی در اقدامات مدیریتی به ویژه در مدیریت هوشمند سبب خواهد شد فشار مستقیمی بر روی مردم وجود نداشته باشد، خاطرنشان کرد: فرمانداران باید جلسات شهرستانی کرونا را حتماً برگزار کنند تا اطلاعات به روز و واقعی از وضعیت بیماری در استان داشته باشیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا