شهرستان ها

راهیان نور حرکت مقدس و ارزشمندی است

دزفول- فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران گفت: راهیان نور حرکت مقدس و ارزشمندی است تا بتوانیم تاریخچه جنگ، دفاع مقدس، شجاعت و قهرمانی را به جوانان نشان دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ حمید واحدی صبح امروز چهارشنبه در آیین افتتاحیه نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول اظهار کرد: نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس از شروع جنگ تحمیلی با انقلاب، مردم و ولایت بود.

وی با بیان اینکه چند ماهی کشور به خاطر بی‌تدبیری برخی افراد که به خوبی به فرمان فرمانده کل قوا گوش ندادند، دچار تب و تاب شد، افزود: مقام معظم رهبری سال ها دغدغه فضای مجازی را داشتند و مشاهده کردیم دشمنان با جنگ ترکیبی و شناختی چه بلایی سر جوانان ما می‌آورند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران با بیان اینکه دشمن تلاش می کند تا ذهنیت جوانان کشور را عوض کند، گفت: جوانان کشورمان هر لحظه در فضای مجازی ضربه می‌خورند که لازم است با زبان جوانی با آنها سخن گفت و هدایتشان کرد.

امیر سرتیپ واحدی با اشاره به اتفاقات چندماه اخیر در کشور، یادآور شد: هنوز جنگ شناختی تمام نشده و باید مراقب باشیم.

وی درخصوص راهیان نور گفت: راهیان نور حرکت مقدس و ارزشمندی است تا بتوانیم تاریخچه جنگ، دفاع مقدس، شجاعت و قهرمانی را به جوانان نشان دهیم.

وی با تاکید بر لزوم مراقبت از جوانان افزود: جنگ فرهنگی بدتر از جنگ سخت است و ممکن است هرلحظه تعرض صورت گیرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران تاکید کرد: سخنان و تحلیل‌های رهبر معظم انقلاب در هر زمینه، کامل‌تر از همه دانشمندان دنیا بوده و باید با تمام وجود پشتیبان ایشان باشیم.

وی از فرمانده و کارکنان پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول و مسئولان شهرستان های دزفول و اندیمشک در راستای برپایی این نمایشگاه قدردانی کرد و گفت: فرمانده و کارکنان این پایگاه همیشه پای کار هستند و این امر بسیار شایسته و جای قدردانی دارد.

به گزارش مهر، نمایشگاه هوایی راهیان نور پایگاه چهارم شکاری دزفول امروز چهارشنبه با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش و مسئولان شهرستان‌های دزفول و اندیمشک گشایش یافت.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا