شهرستان ها

راه اندازی کارناوال شادی اعیاد شعبانیه توسط شهرداری کرمانشاه

کرمانشاه- رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از راه اندازی کارناوال شادی در اعیاد شعبانیه توسط شهرداری کرمانشاه خبر داد.

ایمان درخشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعیاد شعبان و برنامه‌های تدارک دیده شده، اظهار کرد: به منظور ایجاد شور و نشاط جامعه شهری در این اعیاد هشت جشن در هشت منطقه شهرداری به همراه برنامه‌های متنوع دیگری تدارک دیده شده است.

وی با تاکید به همکاری کانون‌های خدمت رضوی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در برگزاری جشن‌های ایام شعبان، افزود: در برگزاری این جشن‌ها محوریت با سازمان فرهنگی شهرداری بوده که از امروز این جشن‌ها آغاز شده و تا اواخر هفته آینده ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در روز گذشته به مناسبت روز جوان اجتماع سه هزار و ۵۰۰ نفری رأی اولی‌ها با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و آموزش پرورش استان کرمانشاه برگزار شد که در آستانه عرصه انتخابات و هم‌زمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) فضای شاد و مفرحی برای این جامعه هدف بود.

درخشی به راه اندازی کارناوال شادی در ایام شعبان نیز اشاره کرد و گفت: این کارناوال که با کمک هیأت‌های مذهبی و کانون خدمت رضوی با محوریت سازمان فرهنگی شهرداری طراحی شده قرار است با حرکت در سطح شهر پیام آور شادی عمومی باشند و عمده برنامه‌های این کارناوال برگزاری نمایش، مولودی، نور افشانی، برگزاری مسابقه و محله گردی است که اتومبیل این کارناوال با دیزاین ویژه خود در هر مرحله پیام آور شادی خواهد بود.

وی ادامه داد: در روز نیمه شعبان نیز به مناسبت روز ولادت امام زمان (عج) از حد فاصل مراد حاصل تا پل صیاد شیرازی بسته خواهد شد و با برپایی جشن یک کیلو متری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان باید حضور مؤثر داشته باشند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با تاکید بر برپایی غرفه‌های متنوع و با موضوعات فعالیت‌های گوناگون در جشن روز عید شعبان، خاطرنشان کرد: گروه‌های هنرهای نمایشی، موسیقی، عکاسی، سرآشپزان و آشپزان، ورزشکاران و صنف‌های مختلف در این جشن حضور داشته که از مجموع این پیاده راه حدود ۱۰۰ الی ۱۵۰ متر با ۱۴ غرفه مربوط به شهرداری خواهد بود.

درخشی در پایان یاد آوری کرد: علاوه بر برپایی غرفه‌های مربوطه به شهرداری و حضور تمامی مناطق شهرداری در این غرفه‌ها و ارائه خدمات و ایجاد زمینه شادی برای مردم سن اصلی این مراسم برای برنامه‌های موسیقی، نمایش، مسابقه، قرعه کشی و… توسط سازمان فرهنگی شهرداری مدیریت خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا