شهرستان ها

راه دسترسی بین لرستان و چهارمحال بختیاری احداث می‌شود

خرم‌آباد – معاون نگهداری راه‌های روستایی سازمان راهداری از احداث راه دسترسی بین لرستان و چهارمحال بختیاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، خداداد مقبلی امروز سه‌شنبه در جریان بازدید از روند احداث راه دسترسی بین دو استان لرستان و استان چهارمحال‌وبختیاری، اظهار داشت: راه شکافی این مسیر پیشرفت بسیار خوبی دارد.

وی عنوان کرد: امروز از مسیر دسترسی روستاهای «بزنوید» شهرستان الیگودرز به روستاهای «چین» و «کوهرنگ» استان چهارمحال‌وبختیاری بازدیدی انجام شد.

معاون نگهداری راه‌های روستایی سازمان راهداری، ادامه داد: باتوجه‌به مشکلات تردد بین استان‌های لرستان و چهارمحال‌وبختیاری در فصل زمستان سال گذشته، مقرر شد تا قبل از شروع بارندگی‌ها سال جدید، اقداماتی در این مسیر انجام و راه دسترسی این مسیر احداث شود و تا مردم به‌راحتی در این محور تردد کنند.

مقبلی با بیان اینکه کار راه شکافی مسیر پیشرفت خوبی دارد، افزود: یک اکیپ از مهندسی ارتش با همکاری اداره کل استان‌های لرستان و استان چهارمحال بختیاری کار راه شکافی این مسیر را انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: این مسیر از سمت استان لرستان تا روستای «چین» در استان چهارمحال‌وبختیاری راه شکافی خواهد شد، بعد از راه شکافی اداره کل‌های راهداری دو استان لرستان و چهارمحال‌وبختیاری با استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات موجود خود و همچنین استفاده از ظرفیت پیمانکار شن‌ریزی و آسفالت محور انجام خواهند داد تا مسیر احداث شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا