شهرستان ها

راه و فرودگاه برای شمال اردبیل از نان شب واجب‌تر است

اردبیل- نماینده مردم پارس‌آباد، اصلاندوز و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه راه و تکمیل فرودگاه پارس‌آباد برای اهالی شمال استان اردبیل از نان شب واجب‌تر است.

عباس جهانگیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با گرامیداشت ۹ دی روز بصیرت امت و وفاداری به ولایت اظهار کرد: در این روز تاریخی ملت ایران بار دیگر همبستگی خود را نشان داد تا برای چندمین بار توطئه و فتنه‌انگیزی دشمنان داخلی و خارجی فروکش کند.

وی به تلاش چندین ماهه نمایندگان برای پیگیری طرح‌ها و مصوبات دولت سیزدهم در مسیر اجرا تصریح کرد: در کنار طرح‌های زیربنایی و توجه به بخش کشاورزی در ابعاد کشت و زرع مناسب، سعی بر این است تا منطبق بر الگوی کشت، کشاورزان شمال استان بتوانند در تأمین امنیت غذایی کشور نقش بی‌بدیل خود را انجام دهند.

نماینده مردم پارس‌آباد، اصلاندوز و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی رویکرد متنوع وزارت جهاد کشاورزی را در حمایت از فعالان بخش زراعت، دام، باغ، باغبانی و حوزه‌های کشت گلخانه‌ای یادآور شد و گفت: با توجه به تنوع کشت و زرع در شمال استان از گندم و جو گرفته تا دانه‌های روغنی، پنبه و دیگر محصولات زراعی پرسود و ثمر، برای سال زراعی جاری نیز عمده هدف‌گذاری‌ها پشتیبانی و حمایت همه‌جانبه از فعالان این بخش در تولید بیشتر و تقویت نظام درآمدی و همچنین تولید ثروت است.

جهانگیرزاده افزود: واقعی‌ترین مطالبه مردم شمال استان تکمیل محورها و مسیرهای چهار خطه‌ای است که در ۲ سال اخیر شروع شده و کار با سرعت مناسب در حال انجام است.

وی هدف و رویکرد اصلی را در سرعت دادن به اجرای این پروژه از طریق منابع ملی و فاینانس بانک، کاهش تصادفات تلخ و ناگوار عنوان کرد و ادامه داد: کار با سرعت و تلاش پیمانکاران در حال انجام است و امیدواریم تا پایان دوره نمایندگی مجلس بتوانیم برای مردم ارمغانی شایسته در ایمن‌سازی راه ارائه کنیم.

جهانگیرزاده با قدردانی از سفر استاندار اردبیل به پارس‌آباد و دیگر شهرهای شمالی استان خاطرنشان کرد: اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل محور سربند به مشگین‌شهر و پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکار، امیدواری‌های زیادی را ایجاد کرده است.

وی به آخرین فرودگاه پارس‌آباد نیز اشاره کرد و گفت: فرودگاه پارس‌آباد نیاز به روشنایی مناسب داشت که این پروژه در نیمه اول امسال تکمیل و به بهره‌برداری رسید و در کنار آن احداث جایگاه سوخت نیز با سرعت در حال انجام است.

جهانگیرزاده امکان نشست و برخاست هواپیماهای غول‌پیکر را در فرودگاه پارس‌آباد یادآور شد و اضافه کرد: با رایزنی و پیگیری‌هایی که انجام دادیم علاوه بر استمرار ۲ پرواز هفتگی به صورت رفت و برگشت به فرودگاه پارس‌آباد و بالعکس، قرار شده از هفته آینده این تعداد سورت پروازی به سه سورت ارتقا پیدا کند.

نماینده مردم پارس‌آباد، اصلاندوز و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ریشه اصلی توسعه و پیشرفت شمال استان در تقویت فرودگاه پارس‌آباد و تکمیل بزرگراه‌های شمال استان است تا ایمنی بیشتر و رضایتمندی مطلوبی را شاهد باشیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا