شهرستان ها

رزمایش مهدوی «قرار دوازدهم» در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

شهرکرد- مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از برگزاری نخستین رزمایش مهدوی «قرار دوازدهم» در اسفندماه امسال در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسن امیری اظهار کرد: طرح «قرار دوازدهم» که در راستای ترویج فرهنگ ارائه خدمات اجتماعی به نیابت از امام زمان (ع) است، همزمان با سراسر کشور در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی طرح «قرار دوازدهم» ترویج معارف مهدوی و انتشار یاد و نام امام عصر (عج) است، تصریح کرد: این طرح، به یاد و نام امام دوازدهم در دوازدهم هر ماه اجرا می‌شود.

وی افزود: در آستانه ماه شعبان، بقاع متبرکه امامزادگان با اجرای این طرح به استقبال اعیاد شعبانیه رفته و این اعیاد را با ارائه خدمات اجتماعی و با محوریت توزیع بسته‌های معیشتی بین افراد کم برخوردار گرامی می‌دارند.

حجت الاسلام امیری با بیان اینکه «قرار دوازدهم» طرحی با امکان مشارکت مردم برای ارائه خدمات اجتماعی به محرومان است، مطرح کرد: این طرح در پی آن است که زمینه مشارکت همگانی را فراهم و با ترویج فرهنگ انفاق، نوع دوستی، مواسات، مؤمنان و خیراندیشان را به سوی مساعدت نیازمندان به نیابت از امام عصر (ع) سوق دهد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به امکان مشارکت عمومی در این طرح، گفت: در طرح «قرار دوازدهم» که در امامزادگان منتخب سراسر کشور برگزار می‌شود، به گونه‌ای برنامه ریزی شده که هر کسی که دل در گرو امام زمان (عج) دارد با هر توان مالی و امکاناتی بتواند مشارکت کند.

وی اظهار کرد: افراد مشتاق به خدمت در این زمینه می‌توانند به امامزادگان شاخص استان مراجعه کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا