شهرستان ها

رزمایش همدلی و احسان در استان سمنان برگزار شد

سمنان- رزمایش همدلی و احسان با موضوع توزیع بسته‌های معیشتی همزمان با شب یلدا، در سراسر استان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با فرا رسیدن شب یلدا، رزمایش همدلی و احسان ویژه توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان با همراهی گروه‌های جهادی در سراسر استان سمنان به خصوص روستاها و مناطق محروم و کمتر برخوردار، به اجرا در آمد.

مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در این رزمایش ۱۱۰ تن مرغ مجمد بین خانواده‌های محروم و کمتر برخوردار در استان توزیع شده است، گفت: این ۱۱۰ تن مرغ در قالب ۲۸ هزار بسته پروتئینی ویژه شب یلدا در قالب طرح سفره‌های احسان در حال توزیع است.

جمال با بیان اینکه این بسته‌های معیشتی توسط ۱۷۰ گروه جهادی در سراسر استان سمنان توزیع می‌شود، افزود: توزیع این بسته‌ها در شهرها و روستاها به صورت کاملاً عادلانه و با در نظر گرفتن خانواده‌های نیازمند، توزیع شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان با بیان اینکه ۱۷ تن از این سهمیه، به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اختصاص داده شده است، تاکید کرد: این بسته‌ها بین افراد تحت پوشش کمیته امداد توسط این نهاد توزیع خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه پنج تن مرغ منجمد دیگر نیز تحویل اداره کل بهزیستی استان سمنان شده تا این نهاد نیز بتواند بین مددجویان خود توزیع کند، گفت: هدف از اجرای طرح همدلی و احسان در کنار تأمین نیازهای خانواده‌های نیازمند، ترویج و توسعه فرهنگ اطعام و کمک به نیازمندان است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا