شهرستان ها

رسالت آموزش و پرورش تقویت روحیه پژوهش در بین دانش‌آموزان است

اردبیل- مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: رسالت آموزش و پرورش تقویت روحیه تحقیق و پژوهش در بین دانش آموزان است که با وجود ظرفیت‌های علمی در پژوهشسراهای دانش‌آموزی شاهد تحقق این مهم هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ملااحمدی عصر سه‌شنبه در بازدید از پژوهشسرای «بابا صفری» ناحیه ۲ استان اردبیل اظهار کرد: رسالت آموزش و پرورش تقویت روحیه تحقیق و پژوهش در بین دانش آموزان است که با وجود ظرفیت‌های علمی در پژوهشسراهای دانش‌آموزی شاهد تحقق این مهم هستیم.

وی بر پیرامون اثرات شگرف علم و تکنولوژی بر موفقیت کشورها اشاره کرد و افزود: علم و دانش نقش مهمی در موفقیت کشورها ایفا می‌کند که باید از دانش برای بهتر زیستن بهره‌مند شد و نمی‌توان از تاثیر مثبت علم در نوع زندگی انسان‌ها غافل بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل با اشاره به حدیث نبوی «العلم السلطان» گفت: بدون شک امروز در دنیایی زندگی می کنیم که همه چیز در ان بر پایه علم و قدرت حاصل از آن است.

ملااحمدی ادامه داد: عرصه‌های جدیدی در علم و تکنولوژی از جمله، نانو، سلول‌های بنیادی ایجاد شده است و خوشبختانه دانشمندان کشور ما نیز در این حوزه در دنیا حرفی برای گفتن دارند.

وی با تاکید به اینکه زمینه معرفی پژوهشسرا های دانش آموزی فراهم شود، بیان کرد: تهیه فیلم مستند از فعالیت‌ها و موفقیت‌های پژوهشسرای «بابا صفری» در دستور کار قرار گیرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا