شهرستان ها

رسانه‌ها تمام‌قد به میدان مقابله با جنگ شناختی دشمن بیایند

زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همان‌گونه که در جنگ شناختی دشمن با تمام توان و نیرو در برابر ملت ایران ایستاده است، ضرورت دارد رسانه‌ها هم تمام‌قد به میدان بیایند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مدرس خیابانی روز دوشنبه در نشست با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان اظهار داشت: به تصویر کشیدن همراهی مردم با رویکرد مردمی و انقلابی در برنامه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی و اتحاد و انسجام ملی از طریق رسانه ملی از اولویت‌های مهم رسانه است و رسانه عنصر مهم در جهاد تبیین برای رساندن این پیام به جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه بیشترین بار اصلی جهاد تبیین بر دوش رسانه‌هاست، اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است و هر کس که می‌تواند باید اقدام کند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: تبیین مبانی، تفکر انقلاب اسلامی و امتداد آن است و اگر بخواهیم جامعه در مسیر پیشرفت و تعالی حرکت کند این حرکت بدون حضور مردم ممکن نیست و اگر بخواهیم مردم و جوانان با انقلاب باشند باید این تبیین را به گونه‌ای فراگیر، مستند و مستدل انجام دهیم.

وی گفت: رسانه ملی به مانند قرارگاه رسانه‌ای تولید و انتشار مبانی و مفاهیم و مصادیق جهاد تبیین است و با داشتن قوی‌ترین شبکه ارتباطی و بهره مندی از شبکه‌های تخصصی و بدنه آماده به کار می‌تواند عمق و گستره لازم را برای جهاد تبیین ایجاد کند.

مدرس خیابانی تصریح کرد: رسانه می‌تواند با ایجاد زمینه مناسب برای مشارکت آحاد مردم و انتشار آثار و محتوای تولید شده مردمی در انعکاس این جهاد مقدس نقش مؤثری ایفا کند.

وی بیان داشت: همانگونه که در جنگ شناختی دشمن با تمام توان و نیرو در برابر ملت ایران ایستاده و وقایع اخیر موید این موضوع است ضرورت دارد که رسانه‌ها تمام قد در برابر آن بایستند و امکانات و توان خود را به میدان بیاورند.

وی گفت: برای رسیدن به این هدف اختصاص زمان مناسب در بازه‌های پر مخاطب می‌تواند بسیار مفید باشد و مهندسی پیام و استفاده از قالب‌های جذاب و پر مخاطب و پرداختن به رویکرد تفریحی و سرگرمی می‌تواند مخاطبان با سلیقه‌های مختلف را جذب کند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا