شهرستان ها

رسانه‌ ملی در «تبیین حقوق شهروندی» یاری‌گر مدیریت شهری باشد

شهرکرد_شهردار شهرکرد گفت: رسانه‌ ملی در راستای تبیین حقوق شهروندی و فرهنگ شهروندی می‌تواند یاری‌گر مجموعه مدیریت شهری باشد که خروجی آن امیدآفرینی و انگیزه آفرینی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین واحدیان صبح دوشنبه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان با اشاره افزایش بیش از پیش تعاملات بین مجموعه مدیریت شهری و رسانه ملی اظهارداشت: شهرداری به عنوان یک نهاد خدماتی اجتماعی خدمات ارزنده‌ای را به شهروندان ارائه می‌کند و برای افزایش میزان ارائه خدمات در تلاش است اما می‌طلبد با تعامل دو سویه این اقدامات از طریق رسانه ملی نشر داده شود.

وی افزود: مرکز ارتباطات شهرداری، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رویکردشان رویکرد نرم‌افزاری است با توجه به بودجه اندکی که در اختیار دارند اقدمات خوبی را انجام داده‌اند اما نیاز است از ابزار و زبان رسانه که زبان نرم و لطیفی است ارتباط با مردم برقرار و مردم را به مشارکت پذیری خدمات شهری جلب کنیم.

شهردار شهرکرد بیان کرد: رسانه ملی در راستای تبیین حقوق شهروندی و فرهنگ شهروندی می‌تواند یاری‌گر مجموعه مدیریت شهری باشد که خروجی آن امیدآفرینی و انگیزه آفرینی است.

واحدیان با اشاره به اجرای طرح نهضت آسفالت در شهرکرد ادامه داد: ۴۰۰ هزار مترمربع از معابر شهرکرد طی این مدت آسفالت شد که یک توزیع نسبتاً عادلانه در این زمینه رخ داده است.

وی گفت: در حوزه حمل و نقل ۴۰ دستگاه و در حوزه خدماتی و راهداری نیز ۴ دستگاه خریداری شده است که خدمات ارزنده‌ای را می‌توان از این طریق به شهروندان ارائه کرد.

شهردار شهرکرد بااشاره به ورود جدی مجموعه مدیریت شهری در مباحث فرهنگی تصریح کرد: در حال حاضر در کنار مجمع‌های فرهنگی و مذهبی قرار داریم و در حوزه فرهنگی اقدامات خوبی روی داده است.

واحدیان اجرای پروژه‌های عمرانی، اصلاح تقاطع‌ها، مبلمان شهری، توسعه زیرساخت‌ها و … را از دیگر اقدامات این شهرداری عنوان کرد و گفت: در راستای اجرای این اقدامات حمایت اعضای شورای اسلامی را داشته‌ایم که تقاضا داریم این حمایت‌ها استمرار یابد.

وی گفت: خدا را شکر هستیم که شهروندان این اقدامات را شاهد هستند اما نیاز است رسانه ملی در راستای کاهش شکاف بین مدیریت شهری و مردم کمک کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا