شهرستان ها

رسانه میدان نهایی نبرد ما با آمریکا است

قزوین- فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) با بیان اینکه امروز دشمن را در حوزه نظامی پشیمان کرده ایم و غلطی نمی‌تواند بکند، گفت: رسانه میدان نهایی نبرد ما با آمریکا است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رستمعلی رفیعی آتانی ظهر یکشنبه در همایش روز خبرنگار با اشاره به اهمیت رسانه در فضای امروز کشور اظهار کرد: کارهای خوب و اولویت دار در صحنه واقعی زندگی مردم زیاد است و این را باید برای مردم بازگو کنیم.

وی با بیان اینکه در فضای رسانه‌ای امروز نقشه، چارچوب و مختصات خود را بدانیم و نقشه دشمن را نیز بشناسیم، افزود: در عرصه جنگ نرم رسانه‌ها باید در یک جبهه و سنگر مشخص و با فرمانده مشخص حرکت کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: رسانه‌ها در صدر انتقال پیام به ذهن مخاطب هستند و رسانه‌ای باید دست مخاطب را پر کند که از نقشه دشمن شناخت داشته باشد.

وی تصریح کرد: دستاورد عظیم حوادث سال گذشته برای ما و دشمن این بود که به نقاط قوت و آسیب پذیر خود و حتی دشمن نیز پی برده و ذهن و صف دشمن را برهم زدیم.

رفیعی با بیان اینکه در حوادث سال گذشته دشمن همه دارایی خود را به میدان آورده بود، عنوان کرد: دشمنان کشور در این چهل سال اخیر از راهبردهای مختلفی استفاده کرده بودند و فکر می‌کردند با هر راهبرد متفاوتی می‌توانند نظام را از پای در آورند اما امروز این دشمن قدرتمند متکی به یک راهبرد، همه راهبرد خود را به میدان آورده و فهمیده که غلطی نمی‌تواند بکند.

وی با بیان اینکه ما نیز باید با همه توان و ظرفیت خود را به میدان بیاوریم، بیان کرد: هیچ وقت حق نداریم دشمن خود را کوچک بشماریم بلکه باید عمق دشمن را بشناسیم.

رفیعی ادامه داد: آمریکا به دنبال حاکم کردن ارزش‌های خود را با مؤلفه نظامی در دنیا است و در دویست سال اخیر تلاش کرده تا با راهبرد و قدرت نظامی این ارزش‌ها را به دنیا بقبولاند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) تاکید کرد: امروز ملت ایران و فرزندان این ملت در نیروهای نظامی دشمن را پشیمان کرده و دیگر بر علیه این کشور حرکت نظامی نخواهد کرد.

وی با بین اینکه امروز امریکایی‌ها یک راهبرد دیگر را اضافه کرده‌اند و آن قدرت رسانه است و این یعنی شما هدف دشمن هستید، ادامه داد: رسانه میدان نهایی نبرد ما با آمریکا است و توقع داریم رسانه متعلق به ارزش‌ها و قله‌ها و ملت بزرگ ایران تلاش خود را برای افشاء دشمن به کار ببندد.

رفیعی در پایان یادآور شد: مشکلات و کمبودهایی وجود دارد اما نباید این‌ها را با قله‌ها و پیشرفت‌ها جابجا کنیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا