شهرستان ها

رسانه ها چهره واقعی غرب را معرفی کنند/ضرورت بصیرت افزایی در جامعه

بیرجند- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به اینکه امروز در جنگ روایت‌ها قرار داریم، از رسانه‌ها خواستاریم چهره واقعی غرب را برای مردم به تصویر بکشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا طالبی دوشنبه شب در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه دشمن امروز با راه اندازی موضوعات مختلف فرقه‌ای، مذهبی، قومی و همچنین فعال کردن گروهک‌های منافقین و پروژه کشته سازی به دنبال بر هم زدن آرامش کشور است، گفت: دشمن با مطرح کردن موضوع تحریم‌ها می‌خواهد بر آتش این فتنه‌ها بدمد اما به لطف الهی مثل همیشه تاکنون ناکام مانده و به اهداف خود نخواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه امروز در جنگ روایت‌ها قرار داریم و چهره واقعی دشمنان باید برای جوانان و نوجوانان بیان شود، گفت: رسانه‌ها چهره واقعی غرب را برای مردم به تصویر بکشند تا مردم بدانند غربی‌ها چه جنایت‌هایی علیه مردم خودشان انجام می‌دهند.

طالبی بیان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در این مقطع حساس با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده و با تمام توان مالی و رسانه‌ای پای کار آمدند تا بتوانند به انقلاب صدمه بزنند و به اهداف شوم خود برسند.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران همچون کوه استوار است، افزود: رسانه‌های غربی در جنگ رسانه‌ای به دنبال راه اندازی عملیات روانی، ادراکی و روایتی هستند بنابراین باید بسیار مراقب جنگ روایت‌ها و دروغ پردازی‌های دشمنان از طریق فضای رسانه‌ای و الکترونیک باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: قانون پوشش زنان در دانشگاه و مدارس و همچنین تفکیک جنسیتی در دانشگاه در برخی کشورها وجود دارد اما اینها در هیچ رسانه‌ای بیان نمی‌شود.

طالبی با بیان اینکه تهاجم فرهنگی دشمنان علیه ایران اسلامی از دهه هفتاد شدت گرفته، گفت: متأسفانه به موقع و در جاهای مختلف در خصوص تهاجم فرهنگی و مقابله با آن به قانون عمل نشده است.

وی ادامه داد: با تلاش مجموعه رسانه‌ای جبهه انقلاب، جوانان ما بزودی خواهند فهمید اغتشاشات اخیر فتنه جدید دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بوده است.

طالبی با تأکید بر همگرایی و همدلی هرچه بیشتر رسانه‌های استان در این مقطع حساس در راستای امیدآفرینی و بصیرت افزایی، گفت: رسانه‌های استان در راستای امیدآفرینی واقعی و بیان توفیقات نظام و انقلاب با همدلی و اتحاد تلاش کنند.

وی بیان کرد: دستگاه‌ها، مؤسسات و تشکل‌های مردمی و فرهنگی استان با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کلیپ‌های ماندگاری را با محتواهای جذاب از چهره واقعی غرب تهیه و منتشر کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا