شهرستان ها

رسیدگی به بیش از چهار هزار شکایت مردمی در حوزه کالاهای اساسی قزوین

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از رسیدگی به ۴ هزار و ۲۷۴ مورد شکایت مردمی از ابتدای سال جاری تاکنون درحوزه کالاهای اساسی این استان خبر داد.

مدیر بازرسی کالاهای اساسی در استان:


به گزارش ایلنا، داود نایب فرجی با بیان این مطلب تصریح کرد: این شکایت‌ها که همگی در حوزه کالاهای اساسی بوده است، از طریق سامانه ۱۲۴ ثبت شده و تحت بررسی کارشناسان سازمان قرار گرفته است.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: از این تعداد شکایات مردمی ۳ هزار و ۳۲۴ مورد بدون احراز تخلف ارزیابی شده در ۹۵۰ مورد آن تخلف محرز شده و پس از تشکیل پرونده در سامانه سیمبا نیز ثبت شده است.

به گفته نایب فرجی از تعداد پرونده‌های تشکیل شده ۹۱۲ فقره منجر به صدور احکام قضایی شده و متخلفان در مجموع به ۳ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شده‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ۲۲ پرونده نیز به تازگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده و ۱۶ فقره پرونده نیز در انتظار حکم نهایی است. 

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: بیشترین تماس‌ها و شکایات مردمی مربوط به صنف نانوایی‌ها بوده است.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا