شهرستان ها

رشادت‌های شهدا از طریق تولید محتوا به نسل‌های امروزی انتقال یابد

پارس آباد- معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل گفت: رشادت‌های شهدا از طریق تربیت نسل جوان انقلابی و تولید محتوای ارزشی در فضای مجازی به نسل‌های امروزی و آینده انتقال یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار جهانبخش عطایی بعدازظهر دوشنبه در کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در فرمانداری پارس آباد با تاکید بر تولید آثار فاخر و ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: باید رشادت‌های شهدا را از طریق تربیت نسل جوان انقلابی و تولید محتوای ارزشی در فضای مجازی به نسل‌های امروزی و آینده انتقال دهیم‌.

وی بیان کرد: هر گاه کشوری از امنیت خود غافل شده آن کشور به سمت ناامنی کشیده شده، کنگره شهدا را نه به عنوان برگزاری یادواره شهدا، بلکه در راستای فرهنگ سازی و آثار ماندگاری آن در جامعه باید به یاد آورد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل ادامه داد: در عرصه‌ای که دشمنان درصدد تضعیف و روحیه ناامیدی در کشورمان است باید تولید محتوای فاخر و اطلاع‌رسانی را در این برهه بیشتر از هر زمان دیگری مبنای کار قرار دهیم.

سرهنگ عطایی با بیان اینکه همه ما باید در امر خدمت رسانی به مردم که توصیه امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب است گام برداریم‌، تصریح کرد: با توجه به پیشرفت ایران در همه عرصه‌ها، استکبار جهانی در صدد از بین بردن وحدت و تضعیف روحیه آحاد مردم است و باید در مقابل چنین نقشه شوم دشمنان آگاه باشیم.

وی افزود: حرکت عظیم فرهنگی باید هشت سال دفاع مقدس را در بین نسل امروزی همیشه زنده نگه دارد و تمامی اقشار مردم از جمله دانش آموزان، دانشجویان، کارمندان، کارگران و…، باید دینشان را به شهدا ادا کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا