شهرستان ها

رشد ۲۲۳ درصدی تعداد اعضای جوانان هلال احمر زنجان

زنجان-سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در سه ماهه نخست سالجاری اعضای جوانان عضو هلال احمر این استان به رشد ۲۲۳ درصدی رسید.

به گزاشر خبرنگار مهر، حکمت الله هاشمی صبح شنبه در نشست با اعضای دواطلب جوانان هلال احمر زنجان گفت: جوانان سرمایه‌های عظیم این مجموعه محسوب می‌شوند که باید از ظرفیت و پتانسیل این قشر پویا و فعال در فعالیت‌های مختلف به نحو مطلوب و شایسته ای استفاده کنیم.

وی اظهارداشت: عضویت، حضور و فعالیت جوانان در هلال احمر فرصت مطلوبی برای ارائه خدمات بشردوستانه و عام المنفعه به جامعه هدف است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جوانان عضو هلال‌احمر در فراخوان‌ها و برنامه‌های مختلف مشتاقانه و با علاقه برای ارائه خدمات حضوردارند که این مهم فرصت ارزشمندی برای ارتقای توانمندی آنان است.

هاشمی تاکید کرد: سه ماهه نخست سال جاری ۶ هزار و ۲۷۶ نفر از جوانان استان زنجان عضو جمعیت هلال احمر شده اند. وی یادآوری کرد: این تعداد در مدت مشابه سال گذشته یکهزار و ۹۴۰ نفر بود که امسال تعدادی اعضای جوانان هلال احمر استان زنجان به رشد بیش از ۲۲۳ درصدی رسید.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاقمندان به فعالیت در هلال احمر و مشارکت در فعالیت‌های آن می‌توانند با مراجعه به کانون‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها، کانون‌های دانش آموزی در مدارس، خانه‌های هلال در سطح شهرها و روستاها ثبت نام خود را در هلال احمر قطعی کنند.

هاشمی افزود: علاوه بر این علاقمندان می‌توانند با مراجعه حضوری به امور جوانان شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، طارم و ایجرود و یا از طریق سامانه https://members.rcs.ir عضویت خود را ثبت کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا