شهرستان ها

رفع تصرف بیش از ۱۸ هکتار از اراضی دولتی در اردبیل

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، اقدام قانونی و رفع تصرف بیش از ۱۸ هکتار از اراضی دولتی به ارزش ۳۵۲ میلیارد تومان در استان انجام شده است.


به گزارش ایلنا، سرهنگ مهدی نوظهور فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: از ابتدای سال جاری مامورین یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان اردبیل با هماهنگی دستگاههای قضایی و انتظامی و در اقدامی مشترک توانستند بیش از ۱۸ هکتار از اراضی دولتی را رفع تصرف کنند که نسبت به سال گذشته ۳۶ درصد افزایش داشته است.

وی به ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده اشاره کرد و گفت: ۳۵۲ میلیارد تومان ارزش رفع تصرفات اراضی از اول سال جاری در شهرهای اردبیل، مشگین‌شهر، خلخال، گرمی و نمین تا به حال بوده که مامورین یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی اردبیل در ۱۳ ماموریت اقدامات لازم در این خصوص را انجام داده و تحویل اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل شد.

وی از اجرای احکام ۱۲۳ هزار و ۹۹ مترمربع خبر داد و گفت: اجرای احکام مذکور به ارزش ۷۱ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد و این اتفاق در سایه پیگیری‌ها و تلاش‌ها حاصل شده است.

 


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا