شهرستان ها

رفع تصرف ۲۰۶ هکتار از اراضی ملی از چنگال زمین‌خواران در اصفهان

اصفهان- فرمانده یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی استان اصفهان از رفع تصرف فوری ۲۰۶ هکتار از اراضی ملی در ۱۱۵ شهر این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ امیرسعید باقری با اشاره به اینکه هرگونه اقدام فیزیکی مانند دیوار و فنس کشی در اراضی ملی و دولتی ممنوع است و تصرف اراضی ملی و دولتی به شمار می‌رود، اظهار کرد: با پایش روزانه توسط عوامل یگان حفاظت اراضی استان اصفهان، عرصه بر متصرفان اراضی ملی استان تنگ شده است.

وی تصریح کرد: مردم عزیز استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان اضافه کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، ۲۰۶.۷ هکتار از اراضی ملی و دولتی استان اصفهان در گستره ۱۱۵ شهر این استان با هوشیاری کارکنان این فرماندهی از چنگال متصرفان خارج و رفع تعرض فوری شد.

وی با بیان اینکه ارزش این اراضی رفع تصرف شده بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است گفت: برای این اراضی جمعاً تعداد ۸۳ مورد تعرض گزارش و واقع شده بود که با اقدامات صورت گرفته مورد رفع تصرف قرار گرفت و با زمین خواران برخورد شد.

سرهنگ باقری به مردم استان اصفهان توصیه کرد: قبل از خرید ملک به ویژه در محدوده و حریم شهرها از صحت مدارک اطمینان حاصل کنند و استعلام لازم را از دستگاه‌های مربوط بالاخص راه و شهرسازی دریافت کنند تا مورد سوءاستفاده زمین خواران و کلاهبرداران قرار نگیرند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا