شهرستان ها

رفع تصرف ۲۷۸ هزار مترمربع از اراضی ملی دزفول در سال‌جاری

دزفول- رئیس اداره منابع طبیعی و آب‌خیزداری دزفول گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۷۸ هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی در این شهرستان از دست متصرفان آزادسازی شده است.

محمد شفیعی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی واحد حقوقی این اداره و با حمایت دستگاه قضائی و همکاری ویژه پاسگاه حمزه دزفول، ۳۵ هزار مترمربع از اراضی ملی بخش سردشت شهرستان دزفول از دست متصرفان بازپس گرفته شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آب‌خیزداری دزفول افزود: این اقدام در راستای حفظ حقوق بیت‌المال و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و دولتی اجرا شده است.

شفیعی زاده یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۷۸ هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی به ارزشی بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در شهرستان دزفول از دست متصرفان آزادسازی شده است.

وی تاکید کرد: این اداره در خط مقدم مقابله با زمین‌خواری با حمایت دستگاه قضائی هیچ مماشاتی با زمین‌خواران ندارد و تصرف اراضی ملی و دولتی به هر بهانه‌ای که صورت گرفته باشد، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضائی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به‌همراه نخواهد داشت.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا