شهرستان ها

رفع کمبود تجهیزات ارتباطی برای انتخابات آینده در بخشداری شاهیوند

خرم آباد- مدیرکل فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری لرستان از رفع کمبود تجهیزات ارتباطی برای انتخابات سال آینده در بخشداری شاهیوند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا هاشمی در حاشیه بازدید از ساختمان و تجهیزات ارتباطی بخشداری شاهیوند گفت: در این بازدید از مسائل و مشکلات حوزه فناوری اطلاعات و فقدان مرکز مخابراتی تلفن ثابت و دکل مخابراتی مرکز بخش شهر جدید التاسیس «چم پلک» بازدید شد که از لحاظ زیربنای ارتباطی نسبت به سایر شهرهای استان بسیار ضعیف تر است.

وی همچنین در خصوص رفع کمبود تجهیزات و مشکلات بستر ارتباطی در انتخابات سال آینده در بخشداری شاهیوند قول مساعد داد.

مدیرکل فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری لرستان ضمن تماس تلفنی با مدیران مخابراتی و گرفتن قول همکاری مسئولین ذیربط در جهت ارتقای سرعت «وی پی ان» و پایداری ارتباط مخابراتی بخشداری شاهیوند، بیان کرد: اداره برق، جهاد کشاورزی و بخشداری شاهیوند از این بستر استفاده می‌کنند که برای رفع مشکلات پیگیری خواهد شد.

هاشمی با ورود به دکل مخابراتی مستقر در ساختمان بخشداری، از نزدیک مشکلات آن را مورد بررسی قرار داد و در پایان این بازدید یک‌روزه ضمن بررسی و جمع بندی تمامی موارد و مشکلات مذکور، قول پیگیری و مساعدت داد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا