شهرستان ها

رقابت انتخاباتی باید هم افزا و تقویت‌گر جریان انقلاب باشد

سمنان – نماینده استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت هم افزایی و تقویت جریان انقلاب در رقابت‌های انتخاباتی تاکید کرد و گفت: نباید به گونه‌ای رفتار کرد که خارج نشینان بهره برداری کنند.

آیت الله سید مهدی میرباقری شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ترکیب نامزدهای انتخابات نشان می‌دهد که رقابت درون گفتمانی جبهه انقلاب وجود دارد و باید آن را پذیرفت، تاکید کرد: این رقابت اولاً باید هم افزا باشد به صورتی که ظرفیت جبهه انقلاب را تضعیف نکند بلکه منتهی به افزایش سبد جریان انقلاب شود.

وی با بیان اینکه نباید طوری رفتار شود که سبد رأی جریان انقلاب ریزش داشته باشد، افزود: علاوه بر اینکه یک رقابت درون گفتمانی داریم و طبیعتاً با رویکردهای متفاوتی که در درون جبهه انقلاب وجود دارد، بحث و تبادل نظرهایی هم می‌شود تا این رویکردها تقویت شود، می‌بایست گفتگوی با جریان‌های رقیب در انتخابات را نیز فراموش نکنند.

نماینده استان سمنان در خبرگان رهبری بیان کرد: نامزدهای جبهه انقلاب اسلامی باید به سمتی بروند که یک گفتگوی فعال با جریان رقیب داشته باشیم که هم با فضای عمومی طرفداران و هم با فضای نخبگانی شأن می‌بایست تعامل کنیم تا بتوانیم بدنه‌ای که هنوز مقابل انقلاب نایستاده اند و آمادگی دارند که با آرمان‌های انقلابی پیوند زده شود را جذب کرد.

آیت الله میرباقری شاهرودی با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی باید با یک ادبیات فاخر قابل گفتگو به جذب جریانات مردمی در زمینه ارتقای صندوق رأی پیش برود، ابراز کرد: رقابت هم افزایش درون گفتمانی جریان انقلاب به نحوی که زمینه را برای جذب بیشتر مردم فراهم کند و هم جذب گروه‌های مردمی دو رویکرد جبهه انقلاب در انتخابات باشد.

وی با بیان اینکه گفتمان انقلاب همچنین باید به نوعی باشد که خارج نشینان هم نتوانند از آن بهره برداری سیاسی کنند، افزود: اگر ادبیات گفتمانی ما ادبیات هم افزایی باشد تمام شخصیت‌هایی که در درون جریان انقلاب هستند فداکاری خودشان را در دوره‌های قبل نمایش گذاشته اند و حاضر هستند از شخصیت خودشان برای آرمان شأن عبور کنند.

نماینده مردم استان سمنان در خبرگان رهبری بیان کرد: اگر از اولش به دنبال وحدت سیاسی باشیم بآن هم با چالش گفتمانی که ظرفیت جبهه انقلاب را تضعیف کند ولو اگر در خاتمه هم به وحدت سیاسی منجر شود، فایده نداشته و این وحدت پایدار نخواهد بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا