شهرستان ها

رمپ ورود و خروج از آزادراه سهند به امامزاده کججانی احداث شود

تبریز- فرماندار شهرستان تبریز گفت: رمپ ورود و خروج از آزادراه تبریز- سهند به امامزاده کججانی احداث شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس فاتح صبح سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان تبریز در محل امامزاده سید محمد کججانی افزود: ما مسئولان به عنوان نمایندگان دولت ایران قوی، مسئولیت سنگینی داریم و همه موظف به فعالیت جهت تحقق شعار سال هستیم.

وی اظهار کرد: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی انجام شده و از مدیران انتظار داریم ضمن رعایت قوانین مصلحت مردم را در نظر بگیرند.

فرماندار تبریز با اشاره به اینکه مدیران باید ارتباط بی‌واسطه با مردم داشته باشند و در اتاق مسئول باید بر روی مردم باز باشد افزود: ما از مدیرانی که ارباب رجوع از عملکرد مجموعه راضی باشند حمایت و هرگونه نارضایتی ارباب رجوع را پیگیری می‌کنیم.

وی گفت: تکریم ارباب رجوع باید به نحو احسن انجام گردد که انجام کار ارباب رجوع بهترین تکریم است.

فاتح همچنین خواستار رعایت نظم و انضباط اداری، توسعه موضوعات فرهنگی، رعایت حقوق شهروندی، مردم داری، عملکرد جهادی و انجام سایر امور شد.

وی در پایان افزود: پیگیری روکش آسفالت راه مواصلاتی امامزاده و همچنین رمپ ورود و خروج از آزادراه تبریز- سهند در اولویت ادارات راه و شهرسازی و راهداری شهرستان تبریز باشد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین شهاب الدین حسینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با تبریک هفته وقف و نیروی انتظامی وقف را میراثی ماندگار در بلندای تاریخ خواند و افزود: دست کمک و یاری به شما عزیزان دراز می‌کنیم که در راستای تحقق اهداف خیرین درکنار مسؤلین باشید.

در ادامه رحیم عبدالجباری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تبریز ناحیه ۲ نیز به مناسبت دهه وقف عملکرد اداره اوقاف شهرستان تبریز را ارائه کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا