شهرستان ها

روایت خانواده «رضا دهبوید» از دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند+فیلم

ساری- روایت خانواده مرحوم «رضا دهبوید» مهر باطلی بر فتنه‌انگیزی رسانه‌های تروریست مسلک و دروغ‌پرداز خارجی است که تلاش دارند از هر موضوعی برای پیشبرد پروژه‌های خود بهره ببرند.

به گزارش خبرنگار مهر، دوشنبه‌شب ۱۴ آذرماه جسم بی‌جان جوانی به نام رضا دهبوید توسط نیروی انتظامی مازندران به یکی از بیمارستان‌های ساری رسانده می‌شود و عوامل آن بیمارستان بلافاصله آخرین تلاش را برای احیای جوان انجام می‌دهند که نتیجه‌بخش نبوده است.

همچنین دستگاه‌های قضایی و انتظامی مازندران ازجمله دادگستری سریعاً در حال بررسی دقیق و مشخص کردن تمامی ابعاد این موضوع بوده تا مطابق قانون با افراد خاطی از هر صنف و دستگاهی که باشد بدون هیچ‌گونه اغماضی برخورد قاطعانه داشته باشند.

اما رسانه‌های تروریست مسلک و دروغ‌پرداز خارج نشین این بار هم از این موضوع برای پروژه‌های دروغین کشته سازی و برهم زدن امنیت و آرامش مردم سوءاستفاده کرده‌اند. روایت خانواده مرحوم «رضا دهبوید» مهر باطلی روی فتنه‌انگیزی آنان است.

قدرت الله دهبوید پدر مرحوم رضا می‌گوید: از اولین ساعت اتفاق مسئولان آمدند و من هم در همه‌جاهایی که قرار بود موضوع موردبررسی قرار گیرد، حضور مستقیم داشتم و این نشانه صداقت مسئولان است.

مادر مرحوم هم گفت: دشمن از هر موضوعی در حال سوءاستفاده است و قصد دارد به کشور ما لطمه بزند و مطمئن هستیم حق ما پایمال نمی‌شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا