شهرستان ها

روحیه بسیجی در جهان فراگیر شده است

بوشهر- امام جمعه دیر گفت: امروز روحیه بسیجی که همان دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم است در سراسر جهان فراگیر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح پنجشنبه در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان دیر با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: امروز روحیه بسیجی که همان دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم است در سراسر جهان فراگیر شده است.

امام جمعه دیر با بیان اینکه تجلیل از پیشکسوتان جبهه تنها تجلیل از شخص نیست بلکه تجلیل از ارزش‌هایی چون شهادت طلبی و ایثارگری است، افزود: رزمندگان پیشکسوت ما در دوران دفاع مقدس با روحیه بسیجی کار بزرگی کردند.

وی با اشاره به جنگ غزه، بیان کرد: امروز صبر و استقامت مردم غزه در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی دنیا را به سمت مطالعه قرآن و شناخت اسلام کشانده است.

حسینی ادامه داد: در جنگ غزه نیز مانند دوران جنگ تحمیلی همه دنیای استکبار به صحنه آمده است و این جنایات پرده از چهره مدعیان حقوق زنان و کودکان برداشت.

امام جمعه دیر گفت: امروز بهترین فرصت در بحث جهاد تبیین و روشنگری برای شناساندن چهره واقعی مدعیان حقوق بشر به فرزندان خود و دانش آموزان و دانشجویان است.

وی با تاکید بر اینکه امروز همه ادعاهای رژیم صهیونیستی رنگ باخته است، یادآور شد: مردم غزه با حفظ روحیه بسیجی و شهادت طلبی در مقابل تمام قدرت‌های غربی و ناتو ایستاده اند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا