شهرستان ها

روزانه ۷۰۰ بیمار به درمانگاه بیمارستان ایذه مراجعه می‌کنند

ایذه- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه گفت: روزانه ۷۰۰ بیمار به درمانگاه این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر یار احمدی پیش از ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری با بیان اینکه در حال حاضر ۲۳ نفر در بخش‌های مختلف در بیمارستان شهدای ایذه بستری هستند، اظهار کرد: ۱۱ بیمار در بخش آی‌سی‌یو کرونا بستری بوده و آمار ابتلاء به کرونا در این شهرستان ۳۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه روزانه ۷۰۰ بیمار به درمانگاه بیمارستان شهدای ایذه مراجعه می‌کنند، افزود: در طول ماه ۲۰ هزار بیمار سرپایی به درمانگاه این بیمارستان مراجعه می‌کند.

یاراحمدی با بیان اینکه بیش از ۹ درصد نارضایتی نسبت به تزریق واکسن در شهرستان ایذه وجود دارد، ادامه داد: ۱۲۹ هزار و ۴۶۱ نفر نوبت اول، ۱۰۱ هزار و ۱۴۴ نفر نوبت دوم و ۳۰ هزار و ۱۵۷ نفر نوبت سوم تزریق واکسن کرونا را در ایذه دریافت کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه اظهار کرد: در این هفته سه اتاق عمل جدید در بیمارستان به بهره برداری می‌رسد و یک دستگاه اکسیژن ساز وارد مدار می‌شود که با اضافه شدن این دستگاه ۴ دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان فعال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در ۹ ماه گذشته ۲۵ سورت هوایی در این شهرستان انجام شده گفت: سه مکان برای ساخت پد فرود بالگرد به دانشگاه علوم پزشکی معرفی شده است.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا