شهرستان ها

روز قدس شکوه و قدرت اسلام را به نمایش می‌گذارد

بجنورد- نماینده ولی فقیه روز قدس را نماد شکوه و قدرت اسلام توصیف کرد و گفت: جهان اسلام وظیفه دارد برای دفاع از قبله اول مسلمانان همواره در صحنه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا نوری صبح پنج شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس و اقامه نماز عید سعید فطر که در حسینیه شهدای دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد، اظهار داشت: روز قدس روز نشان دادن ابهت و شوکت نظام اسلامی است و دنیا نظاره گر این روز است.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه روز قدس برای دشمنان ناراحت کننده است، گفت: از سوی دیگر دوستان در این اجتماع بزرگ خوشحال هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه حضور مردم در خیابان برای روز قدس قدرت اسلام را نشان می‌دهد، بیان داشت: از این رو هر چه این مراسم با شکوه تر برگزار شود، بهتر است.

وی دفاع از قدس و فلسطین را دو موضوع مجزا دانست و افزود: دفاع از قدس به عنوان قبله اول و دیگری دفاع از فلسطین به عنوان یک کشور اسلامی است.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: جهان اسلام تکلیف دارد در قبال دفاع از قدس به عنوان اولین قبله مسلمانان همواره در صحنه باشد.

امام جمعه بجنورد راهپیمایی را نماد مبارزه و جنگ توصیف کرد و گفت: انقلاب اسلامی جلو تجاوزهای بعدی و زیاده‌خواهی‌های صهیونیست‌ها را گرفت.

وی با اشاره به مشکلات داخلی رژیم صهیونیستی، افزود: روز به روز به نابودی این رژیم بیشتر نزدیک می‌شویم.

حجت الاسلام نوری در بخش دیگر روز عید فطر را روز شکوه و عظمت روزه‌داران دانست و خاطرنشان کرد: افرادی که روزه گرفتند با خانواده در نماز عید سعید فطر حضور داشته باشند.

وی در پایان تاکید داشت: اثر وضعی نماز عید سعید فطر منجر به نابودی گناهان و مکر دشمن می‌شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا