شهرستان ها

روز هنر انقلاب، فرصت مهم برای ابراز عمیق هنر با ارزش‌های انقلاب اسلامی است

asdasd


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: روز هنر انقلاب اسلامی فرصتی برای ابراز ارتباط عمیق هنر باارزش‌های انقلابی اسلامی و ترویج مفاهیم دینی و انقلابی از طریق ابزارهای هنری و فرهنگی است.

به گزارش ایلنا، احسان آهنگر به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت سید مرتضی آوینی گفت: روز هنر انقلاب اسلامی را به همه هنرمندان، فیلم‌سازان و علاقه‌مندان به هنر و فرهنگ تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی افزود: روز هنر انقلاب اسلامی فرصتی است برای گرامیداشت هنرمندان و تقدیر از نقش اساسی آن‌ها در نگاه ارزشمند به مسائل اجتماعی و فرهنگی؛ این روز، فرصتی برای ابراز ارتباط عمیق هنر باارزش‌های انقلابی اسلامی و ترویج مفاهیم دینی و انقلابی از طریق ابزارهای هنری و فرهنگی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران گفت: سالروز شهادت شهید آوینی، یادآور دلاوری و شهامت است که این فرزند بزرگوار ایران درراه حق و انقلاب اسلامی نمونه‌ای برای همه ما بود. او با تضحیه خود، برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و مردم ایران، نمونه‌ای برای همه جوانان و هنرمندان بود.

وی افزود: امیدوارم با توجه به ارزش‌های انقلابی اسلامی و هدایت‌های مقام معظم رهبری، بتوانیم در راستای توسعه فرهنگ و هنر اسلامی، گام‌های مؤثری برداریم و به دستاوردهای بزرگی دست‌یابیم.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا