شهرستان ها

روسای برخی از ستادهای انتخابات ریاست جمهوری در فارس مشخص شدند

شیراز – روسای برخی از ستادهای انتخابات ریاست جمهوری در استان فارس در فاصله کمتر از سه هفته مانده به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، رفته رفته و با نزدیک شدن به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رؤسای برخی از ستادهای انتخاباتی در فارس مشخص شدند.

نکته حائز اهمیت انتخابات این دور انتخاب نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی کنونی به عنوان مسؤول امور استان‌های یکی از کاندیداها و انتخاب استاندار اسبق فارس به عنوان مسؤول امور استان‌های یکی دیگر از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری است و بر همین اساس محمدعلی افشانی استاندار اسبق استان فارس و شهردار اسبق کلان‌شهر تهران به عنوان معاون امور استان‌های ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان و ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی نیز به‌عنوان مسؤول امور استان‌های ستاد محمد باقر قالیباف انتخاب شد.

همچنین مجید فروردین رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان فارس به عنوان رئیس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در فارس انتخاب و سید عبدالرزاق موسوی، رئیس اسبق شورای شهر شیراز نیز به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان فارس انتخاب شد.

احمد رنجبر از مدیران سابق استانداری فارس به عنوان رئیس ستاد سعید جلیلی در استان فارس، جعفر طاهری معاون سابق سیاسی امنیتی فرمانداری شیراز نیز به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در استان فارس انتخاب شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا