شهرستان ها

روسای ستاد انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری در فارس را بشناسید

شیرازجعفر طاهری رییس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی، احمد رنجبر رییس ستاد سعید جلیلی، عبدالرزاق موسوی رییس ستاد مسعود پزشکیان و مجید فروردین رییس ستاد محمدباقر قالیباف در فارس شدند.

خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: با توجه به فرصت بسیار کمی که جهت شناخت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد به نظر می‌رسد آشنایی با اطرافیان کاندیداها به ویژه رؤسای ستادهای استانی آنها بتواند به شناخت خود کاندیداها نیز کمک کند.

رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در استان فارس

جعفر طاهری از جمله مدیران جوان و دهه شصتی استان فارس متولد ۱۳۶۱ است که با دکترای علوم سیاسی سوابقی چون معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شیراز را در کارنامه خود دارد.

وی که در انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفند ۱۴۰۲ با وجود پایگاه رأی خوبی که داشت نتوانست به مرحله نهایی رأی یابد، دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان فارس، دبیر حزب موتلفه اسلامی شهرستان شیراز و عضو ناظر در شورای نظارت بر انتخابات استان فارس بوده است.

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان فارس

سیدعبدالرزاق موسوی اهل کازرون به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان فارس انتخاب شد. این معلم جانباز و آزاده، دبیرکل انجمن اسلامی معلمان کشور، نایب رئیس شورای عالی استان‌ها و رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در دور پنجم بوده است.

وی که در ۲۱ سالگی به جبهه‌های جنگ تحمیلی اعزام شده بود حدود ۱۲۰ ماه (۱۰ سال) از عمر خود را در بند اسارت رژیم بعثی اسیر بوده است.

شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب فارس هفته پیش به اتفاق آرا عبدالرزاق موسوی را به عنوان رئیس ستاد پزشکیان در این استان انتخاب کرد. هرچند خود وی در نشست خبری شامگاه شنبه با خبرنگاران ضمن قدردانی از حسن اعتماد جبهه اصلاحات به وی اعلام کرد که از این لحظه نماینده مسعود پزشکیان است نه جبهه اصلاحات. اشاره به وی حضور افرادی از جبهه اصولگرا در میان طرفداران پزشکیان بود.

رئیس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در استان فارس

مجید فروردین چشم پزشک مشهور شیرازی مسئول ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در استان فارس و از چهره‌های مورد وثوق نیکزاد است و نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف طی حکمی مجید فروردین را به عنوان رئیس ستاد مرکزی قالیباف در استان فارس منصوب کرد.

وی از بهمن ماه سال ۱۴۰۱ با حکم غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به عنوان رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس (شانا) انتخاب شد و جایگزین محمد حسین روزی‌طلب شد.

رئیس ستاد سعید جلیلی در استان فارس

احمد رنجبر از مدیران سابق استانداری فارس نیز رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان استان فارس از دیگر سوابق وی است.

در صورت دریافت اطلاعات نسبت به سایر کاندیداها یا تکمیل اطلاعات فوق حتماً در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا