شهرستان ها

روستای طالش محله رامسر از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می شود

ساری- مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: به زودی ۳۵۰ خانوار روستای طالش محله رامسر از نعمت آب آشامیدنی بهره مند می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد برارزاده از بهره مندی ۳۵۰ خانوار روستای طالش محله رامسر از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار داشت: این روستا ۳۵۰ خانوار دارد که برای آبرسانی به اهالی، عملیاتی شامل تجهیز یک حلقه چاه با دبی ۱۰ لیتر در ثانیه، لوله گذاری خط انتقال به طول ۱۶۰۰ متر، تکمیل اتاقک و نصب تابلو برق همچنین محوطه سازی چاه اجرا شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای آبرسانی به طالش محله را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: به زودی مردم این روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

مدیر عامل آبفا مازندران از رفع تنش آبی حدود ۵۵ هزار خانوار در شهرستان بهشهر با حفر، تجهیز و بهسازی ۴ حلقه چاه خبر داد و با اشاره به اقدامات مهم شرکت در راستای رفع تنش آبی و دغدغه تأمین آب برای مردم در اوج مصرف و گرما اظهار داشت: چهار حلقه چاه شامل چاه رسولیان و آسیاب سر در بهشهر، چاه موسی خان در خلیل شهر و چاه رستمکلا با دبی ۹۰ لیتر در ثانیه به همراه احداث دو باب اتاقک و اجرای لوله گذاری به طول ۴۰۰ متر برای رفع تنش آبی حفر، بهسازی و تجهیز شده و به زودی وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

برارزاده اعتبار صرف شده برای بهره برداری از این ۴ حلقه چاه را ۱۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با بهره برداری از این چاه‌ها، کمبود آب بیش از ۵۵ هزار خانوار شهرهای رستمکلا، خلیل شهر، بهشهر و روستای آساب سر بهشهر برطرف خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا