شهرستان ها

روند اجرای پروژه‌های عمرانی بنادر استان بوشهر مطلوب است

بوشهر- سرپرست اداره کل مهندسی عمران و نظارت بر طرح‌های سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با بازدید از پروژه‌های عمرانی شاخص بنادر استان بوشهر روند اجرای این پروژه‌ها مطلوب ارزیابی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید حسن عباسی بعد از ظهر سه‌شنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی بنادر بوشهر و گناوه با بیان اینکه در استان بوشهر پروژه‌های متعددی در دست احداث هستند، اظهار داشت: پروژه احداث پل و جاده دسترسی به مجتمع بندری نگین، طرح توسعه بندر گناوه، احداث چهار پست اسکله رمپ در بندر دیر و تکمیل احداث اسکله در بندر بوالخیر از شاخص ترین این پروژه‌ها است.

سرپرست اداره کل مهندسی عمران و نظارت بر طرح‌های سازمان بنادر و دریانوردی بیان کرد: بر اساس بازدیدها و گزارش‌های دریافتی از پروژه‌های بنادر استان بوشهر، روند اجرای تمام پروژه‌ها مطلوب ارزیابی شده و با هدف اتمام هر چه زودتر آنها تدابیر مناسبی لحاظ شده است.

وی تصریح کرد: در حوزه مهندسی عمرانی رعایت الزامات ایمنی، رعایت برنامه زمان بندی پروژه‌ها، نگهداری و بهره برداری مناسب از تأسیسات بندری، افزایش ماشین آلات و نیروی انسانی مورد نیاز در اجرا پروژه‌های شاخص باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

حسن عباسی ادامه داد: همچنین در ارتباط با جاده دسترسی مجتمع بندری نگین با توجه به اهمیت پروژه باید شرایط برای اتمام هر چه سریع‌تر پروژه فراهم شود.

وی افزود: اتمام پروژه‌های در دست احداث و همچنین عملیاتی شدن پروژه‌های اولویت دار یکی از بسترهای مهم برای رونق بنادر کشور است که تحقق این مهم به عنوان اولویتی مهم دنبال می‌شود.

سرپرست اداره کل مهندسی عمران و نظارت بر طرح‌های سازمان بنادر و دریانوردی اظهار کرد: در استان بوشهر معیشت عمده مردم وابسته به دریا و دریانوردی است که به واسطه این شرایط توجه ویژه ای به طرح‌های زیرساختی این استان شده است.

وی افزود: با اتمام پروژه‌های زیرساختی در بنادر استان بوشهر، بدون تردید ظرفیت تخلیه و بارگیری و کسب و کار ساحل نشینان این استان رونقی مضاعف پیدا می‌کند.

حسن عباسی عنوان کرد: با ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریا محور بخشی مهمی از این رسالت توسعه زیرساخت‌های بندری است که به فراخور آن برنامه‌های مهم و مؤثری تعریف شده است.

حمایت‌های بسیار شایسته از پروژه‌های عمرانی بنادر استان بوشهر

معاون فنی مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: حمایت‌های بسیار شایسته ای از پروژه‌های عمرانی بنادر استان توسط مدیران ارشد سازمان بنادر و دریانوردی انجام شده و این رویکرد به اجرای بدون وقفه پروژه‌ها کمک شایانی کرده است.

عباس محمدصادقی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، تا پایان سال ۱۴۰۳ تعدادی از طرح‌های زیرساختی استان بوشهر به بهره برداری خواهد رسید.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا