شهرستان ها

روند صعودی کرونا در شاهرود و میامی متوقف شده است

شاهرود- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از ثابت شدن سیرصعودی کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر تنها پنج بیمار کرونایی در آی سی یو نگهداری می‌شوند.

حسین شیبانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه سیر صعودی کرونا در بخش خصوصی و عمومی بیمارستان‌ها نسبت به هفته گذشته ثابت مانده اما همچنان نباید به توقف جهش کرونا اعتماد کرد، بیان داشت: در حال حاضر ۴۰ الی ۴۵ نفر از مبتلایان کرونا در بیمارستان بستری و پنج نفر در بخش ICUتحت نظر هستند.

وی با هشدار اینکه کسانی که نوبت سوم را دریافت کنند و بعد از گذشت شش ماه از تزریق نوبت چهارم خود داری کنند مانند این است که واکسن نزدند، اعلام کرد: درصد تزریق نوبت اول و دوم در شاهرود نسبتاً خوب است اما آمار تزریق نوبت سوم و چهارم راضی کننده نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ادامه داد: ما از مردم می‌خواهیم اکنون که واکسن‌ها و مراکز تزریق واکسن آماده خدمت رسانی هستند، از این فرصت استفاده کرده و واکسن خود را تزریق کنند.

شیبانی در پایان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: مردم هر چهار نوبت واکسن را تزریق و ماسک را به صورت مؤثر استفاده و آن را زیر چانه قرار ندهند و تا آنجا که می‌توانند از تجمعات غیرضروری دوری کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا