شهرستان ها

رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح، عرصه را بر صهیونیست‌ها تنگ‌تر می‌کند

امام جمعه قزوین:

امام جمعه قزوین گفت: موشک فتاح هم مانند موشک خیبر دقیق است، یعنی درست نقطه مورد نظر را مورد هدف قرار می‌دهد، صهیونیست‌ها می‌دانند خیلی زود این تکنولوژی به دست نیروهای لبنان، فلسطین، یمن و یسیاری جاهای دیگر می‌رسد و صهیونیست‌ها به معنای واقعی کلمه در محاصره موشک‌های منهدم‌کننده قرار گرفته و هر روز عرصه بر دشمن تنگ‌تر خواهد شد.


به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار می‌شود، اظهار کرد: امروز خوشبختانه کشور ما درگیر جنگ نظامی نیست اما درگیر جنگ سیاسی، اقتصادی، امنیتی و بالاتر از همه، درگیر جنگ فرهنگی است، این را اگر کسی ندادند خواب خواهد ماند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: ما مشکلات اقتصادی داریم، دشمنی هست که در مسائل اقتصادی با ما می‌جنگد، مشکلات فرهنگی داریم، دشمن سربازان خود را به میدان جنگ فرهنگی فرستاده است، آن بیچاره‌ای که می‌آید لباس عفت، حیا و انسانیت را کنار می‌گذارد و بی‌حیایی و بی‌حجابی را به فرمان دشمن به نمایش می‌گذارد، این به جنگ فرهنگی آمده است.

وی ادامه داد: برخورد قاطعانه مربوط به کسانی است که کار دشمن را انجام می‌دهند اما به آن‌هایی که فریب خورده هستند و نمی‌دانند یا متوجه نیستند باید راه صحیح را یاد داد و کار فرهنگی برای آن‌ها انجام داد، ولی آن کسی که برای جنگ آمده دیگر کار فرهنگی روی او اثرگذار نیست و اعمال جدی قانون باید جلوی مفسده او را بگیرد.

عابدینی خاطرنشان کرد: هر روز باید بفهمیم که در کشور ما چه می‌گذرد و خبرهای خوشحال‌کننده را دنبال کنیم، دستان دانشمندان کشور و سرداران قدرتمند نیروهای مسلح را برای این رهاوردهای ارزشمند می‌بوسیم، دز هفته‌های اخیر در رابطه با موشک خیبر خبرهایی منتشر شد، چقدر صهیونیست‌ها از این خبرها وحشت کردند، مخصوصاً که نام این موشک هم آن‌ها را به یاد تاریخ تقابل اسلام با حیله‌ها و نیرنگ‌های صهیونیستی می‌انداخت.

خطیب نماز جمعه قزوین تأکید کرد: زمان زیادی از انتشار این خبر نگذشته بود که خبر مهمتری را شنیدیم، موشک فراصوت فتاح به‌عنوان اولین و جدیدترین موشک هایپرسونیک ایران توسط دانشمندان ما ساخته شده است، این یک پدیده فوق‌العاده مهم و جدید است.

وی تصریح کرد: موشک فتاح که اخیراً رونمایی شده، تقریباً بیش از پنج برابر سرعت صوت حرکت می‌کند، این سرعت یعنی رادارها به هیچ عنوان نمی‌توانند این موشک را تعقیب کرده یا در مقابلش اقدامی کنند یا آن را ساقط کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین یادآور شد: بسیاری از سلاح‌هایی که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به کشورهای مختلف می‌فروختند، با پیدایش این موشک ارزششان را از دست دادند، یعنی با به میدان آمدن این موشک بازار تجارت سلاح آمریکا، اروپا و دیگران از تضعیف می‌شود و در مقابل نیز عزت و عظمت اسلام برجسته شد و قدرت اسلام بیشتر به نمایش در آمد.

عابدینی اظهار کرد: ما تا امروز خیلی در زمینه دفاع از خودمان قدم بر می‌داشتیم اما این حرکت یک حرکت دفاعی-تهاجمی به حساب می‌آید، ما می‌توانیم در جاهای دیگر هم به دشمن فرمان بدهیم و او را به عقب برانیم و او هم ناگزیر است به فرمان ما تن دهد.

خطیب نماز جمعه قزوین بیان کرد: یکی از مناسبت‌های پیش رو، سالروز عزل بنی صدر است، این اتفاقاتی که درباره برجام افتاد، این گردن کج و دست ملتمسانه که از برخی‌ها دیدیم، این‌ها همان رفتارهای بنی‌صدری بود، امیدواریم بیداری، آگاهی، بصیرت و تقوای ما مردم اجازه ندهد که افکار پوسیده و وابسته به اجانب بتوانند از جامعه ما، مردم ما و سیاهی لشکرها سوءاستفاده کنند، همه این‌ها در پناه قرآن میسر است، اگر اهل تقوا، قرآن و بصیرت شدیم و پیرو امام و رهبرمان بودیم از همه این بلاها نجات پیدا کرده و این نجات استمرار پیدا خواهد کرد.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا