شهرستان ها

رویداد پیشگام زمینه سازی برای حل مشکلات مردم است

اصفهان – معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: رویداد پیشگام با توجه به قابلیتی که دارد می‌تواند در راستای حل مشکلات اساسی مردم گام بردار و به صورت تخصصی آنها را برطرف سازد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا سرلک صبح چهارشنبه در یازدهمین رویداد پیشگام که به همت سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه اصلی ترین و مهم‌ترین مزیت رویداد پیشگام این است که فارغ از آموزش‌های کلاسیک فرایندی مبتنی بر مربی در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: در این فرایند مربی در کنار مخاطبان است و وی را به سمتی که باید حرکت کند، هدایت می‌شود.

وی با بیان اینکه در ابتدای امر برای رویداد پیشگام ۳۰۰ نفر در اصفهان ثبت نام کردند، افزود: در نهایت ۱۰۰ نفر از این افراد پذیرفته شدند و از این تعداد ۱۶ تیم خانم و ۱۴ تیم آقا وارد این رویداد شدند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه کادر برگزاری رویداد پیشگام در اصفهان حدود ۵۰ نفر هستند، اضافه کرد: بر این اساس به ازای هر ۲ نفر یک کادر داریم و این امر به این منظور است که افراد بر روی فعالیت خود تمرکز کنند و در مسیر همراه و کمک کننده داشته باشند.

وی ادامه داد: در رویداد پیشگام مربیان نقش آفرینی در زمینه حل مساله را دارند و افراد با تخصص‌های مختلف در این رویداد حضور دارند و کمک می‌کنند مشارکت کنندگان مسیر را به صورت حرفه‌ای طی کنند.

حجت الاسلام سرلک با بیان اینکه در بحث روایت و اصولی که تعریف شده انسان‌ها به سه دسته تقسیم می‌شوند، گفت: دسته اول کسانی هستند که به موضوعات روز جامعه توجه و حساسیت دارند، دسته دوم تنها به فکر منافع شخصی هستند و دسته سوم نه تنها دغدغه حل مشکلات جامعه را ندارند بلکه از هر گونه رویداد بدی در جامعه نیز خوشحال می‌شوند.

وی افزود: برای رویداد پیشگام دسته اول که افراد دغدغه مند هستند مورد توجه بوده و برای این افراد برنامه ریزی صورت گرفته است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه بر اساس روایات الهی و احادیث ائمه کمک به پیشبرد اهداف جامعه از توفیقات بزرگ و دارای ارزش زیادی نزد پروردگار است، اظهار داشت: تمام توان خود را در راستای تربیت نیروهای متخصص در این زمینه بکار خواهیم گرفت تا بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات مردم را حل کنیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا